کد خبر: ۲۳۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹

در دنیای پویای امروز، ساعت‌های هوشمند بیش از هر زمان دیگری به ابزارهایی ضروری برای مدیریت زندگی روزمره تبدیل شده‌اند. با توجه به این نیاز رو به رشد، هاینو تکو به عنوان یکی از نوآوران بازار، ساعت‌های هوشمندی را عرضه کرده که ترکیبی از زیبایی طراحی، کارایی فناورانه و قیمت مناسب را در خود جای داده است. اگر شما هم از طرفداران این برند آلمانی محبوب در بازار هستید و قصد خرید یک ساعت هوشمند باکیفیت با قیمت و امکانات مناسب را دارید، همراه دیجی کالا مگ در راهنمای خرید بهترین ساعت‌های هوشمند هاینو تکو باشید؛ چرا که با توجه به تعدد مدل‌های این برند، انتخاب مناسب‌ترین گزینه‌ی خرید بر اساس نیاز و بودجه‌ی شما کار دشواری خواهد بود.

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل RW-42

در بازار گجت‌های پوشیدنی اگر قصد خرید بهترین ساعت‌های هوشمند هاینو تکو را دارید، خوشبختانه برای خرید آن‌ها نیازی به پرداخت هزینه‌های زیادی نخواهید داشت و از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به ساعت بسیار جذاب مدل RW-42 این برند آلمانی اشاره کرد. این ساعت هوشمند هاینو تکو از یک طراحی دایره‌ای شکل بهره می‌برد که گزینه‌ای ایده‌آل برای علاقه مندان به ساعت‌های هوشمند با طراحی کلاسیک به شمار می‌رود. بدنه‌ی این محصول از فلز ضدزنگ تولید شده که کیفیت و دوام آن در نگاه اول کاملاً مشخص است. هاینو تکو از بند فلزی رولکسی نیز برای این محصول خود بهره برده تا بر جذابیت‌های بصری این ساعت هوشمند اضافه کند. وزن این محصول حدود ۶۰ گرم است که هیچ محدودیتی در استفاده طولانی مدت از ساعت برای کاربران به وجود نمی‌آورد. مدل RW-42 مجهز به یک نمایشگر ۱.۳ اینچی از جنس AMOLED است که کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد و از رزولوشن تصویر FULL HD پشتیبانی می‌کند.

همچنین حداکثر روشنایی نمایشگر ساعت هوشمند هاینو تکو مدل RW-42 در حدی است که شما می‌توانید در زیر نور شدید آفتاب نیز بدون هیچ مشکلی از آن بهره ببرید. این ساعت هوشمند با سیستم‌عامل‌های اندروید ۷.۰ و iOS 10.0 به بالا کاملاً سازگاری دارد و به راحتی به انواع گوشی‌های هوشمند مختلف متصل می‌شود. این محصول همچنین به طور کامل از زبان فارسی در منو و سیستم‌عامل بدون به هم ریختگی فونت‌ها پشتیبانی می‌کند و قابلیت مکالمه و دیدن نوتیفیکیشن‌های گوشی را برای شما به همراه می‌آورد. از جمله قابلیت‌های دیگر این ساعت سنسورهای پایش سلامت و سنسورهای ورزشی هستند که به دقیق ترین صورت ممکن سلامت و حرکات ورزشی شما را آنالیز و اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهد. خوشبختانه این محصول جذاب هاینو تکو از گواهی ضدآب و ضدگردوغبار IP68 نیز پشتیبانی می‌کند و بدین ترتیب تا عمق ۵۰ متری سطح آب از خودش مقاومت بسیار خوبی نشان می‌دهد.

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل RW-42

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل RW-47

در بین بهترین ساعت‌های هوشمند هاینو تکو مدل‌های با نمایشگر دایره‌ای شکل بسیار زیادی دیده می‌شود که از جمله‌ جذاب‌ترین آن‌ها می‌توان به ساعت هوشمند هاینو تکو مدل RW-47 اشاره کرد. طراحی این گجت پوشیدنی تا حدود بسیار زیادی به محصول معرفی شده قبلی هاینو تکو شباهت دارد و از فریم گرد دایره‌ای شکل نیز تشکیل شده است. بدنه‌ی این محصول را فلز ظریف با قابلیت ضد رسوب گرد و غبار پوشانده و در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌ها نیز مقاومت خوبی ارائه می‌دهد. وزن این گجت پوشیدنی هاینو تکو نیز زیاد نیست و شما در استفاده طولانی‌مدت از محصول هیچ محدودیتی نخواهید داشت. برای این ساعت هوشمند هاینو تکو یک نمایشگر ۱.۳ اینچی از جنس AMOLED در نظر گرفته شده که از رزولوشن تصویر ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل نیز پشتیبانی می‌کند و به لطف داشتن رفرش ریت ۶۰ هرتزی اسکرول بسیار روانی در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. روشنایی نمایشگر این ساعت نیز مناسب است.

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل RW-47 دارای سه بند فلزی, چرم و سیلیکون درون جعبه است که شما می‌توانید بر اساس سلیقه و استایل پوششی خود از آن‌ها بهره ببرید. از لحاظ سنسورهای سلامتی، این ساعت هوشمند دارای سنسورهایی برای اندازه‌گیری فشار خون، ضربان قلب، اکسیژن خون، گام‌شمار و پایش خواب است که به شما کمک می‌کند تا وضعیت سلامتی خود را تحت کنترل قرار داشته باشید. همچنین باید به حالت‌های ورزشی متنوع این ساعت نظیر دو داخل خانه، دو خارج خانه، پیاده‌روی، کوه‌نوردی، فوتبال، بدمینتون، بسکتبال و موارد دیگر نیز اشاره کنیم. هاینو تکو در فریم جانبی این ساعت هوشمند جذاب خود میکروفون و اسپیکر تعبیه کرده تا کاربران امکان برقراری تماس‌های صوتی به صورت مستقیم را از خود ساعت داشته باشند. همچنین این گجت پوشیدنی هم در سیستم‌عامل و هم در نمایش پیام‌ها از زبان فارسی به طور کامل پشتیبانی می‌کند و باتری آن نیز شارژدهی مناسبی نیز دارد.

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل RW-47

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل T87 MAX کد hn6687

بهترین ساعت‌های هاینو تکو

اگر از علاقه مندان به ساعت‌های هوشمند اپل هستید و به دنبال یک ساعت هوشمند باکیفیت و پرقابلیت با طراحی مشابه اپل‌واچ سری ۹ در بازار می‌گردید، مدل T87 MAX کد hn6687 را می‌توانید به عنوان یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند هاینو تکو برای خرید خود در نظر بگیرید. این محصول باکیفیت هاینو تکو از بدنه‌ای از جنس استیل ضدزنگ تولید شده که دوام بسیار بالایی دارد و در برابر حوادث احتمالی و خط‌وخش‌ها مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. همچنین وزن این ساعت هوشمند تنها ۳۵ گرم است و کاربران در استفاده‌ی طولانی‌مدت از آن با هیچ مشکلی مواجه نخواهند شد. هاینو تکو مدل T87 MAX کد hn6687 از یک نمایشگر مربعی‌شکل ۱.۹ اینچی از جنس AMOLED بهره می‌برد که کیفیت تصویر FULL HD را برای کاربران به نمایش می‌گذارد. همچنین برند سازنده روی نمایشگر این محصول از شیشه محافظ گوریلا گلس ۳ استفاده کرده تا خیال کاربران از بابت آسیب رسیدن به نمایشگر راحت باشد.

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل T87 MAX کد hn6687 با سیستم‌عامل‌های اندروید ۷.۰ و iOS 10.0 به بالا کاملاً سازگاری دارد و به راحتی به انواع گوشی‌های هوشمند مختلف متصل می‌شود. این محصول همچنین به طور کامل از زبان فارسی در منو و سیستم‌عامل بدون به هم ریختگی فونت‌ها پشتیبانی می‌کند و به لطف داشتن میکروفون و اسپیکر امکان برقراری تماس‌های صوتی شما را به صورت مستقیم می‌دهد. یکی از ویژگی‌های خوب این محصول پشتیبانی از تراشه GPS است که برای افراد ورزشکار به جهت ردیابی تمرینات ورزشی خود اهمیت بالایی دارد. یک باتری به ظرفیت ۴۷۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این ساعت هوشمند هاینو تکو در نظر گرفته شده که شارژدهی بسیار خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد و تا ۷ روز یا بیشتر می‌توانید روی آن حساب باز کنید. اما در صورت استفاده سنگین، این میزان به حدود یک یا دو روز می‌رسد. این محصول با چهار عدد بند مختلف به شما تقدیم می‌شود.

ساعت هوشمند هاینوتکو مدل T87 MAX کد hn6687

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل C5

بهترین ساعت‌های هاینو تکو

یکی از بهترین مدل‌ها در بین ساعت‌های هوشمند هاینو تکو در دیجی کالا، مدل C5 است که کیفیت و دوام مناسبی دارد و توانسته امتیاز بالایی نیز در فروشگاه دیجی کالا از خریدارانش به دست بیاورد. این محصول با نمایشگر دایره‌ای شکل روانه‌ی بازار شده و با وزن سبکش در استفاده طولانی‌مدت به هیچ عنوان برای کاربران آزاردهنده نخواهد بود. این محصول همچنین گزینه‌ای ایده‌آل برای علاقه مندان به ساعت‌های هوشمند با طراحی کلاسیک به شمار می‌رود. نمایشگر این ساعت هوشمند هاینو تکو کاملاً به صورت تخت طراحی شده که جذابیت‌های خاص خود را دارد. همچنین بدنه‌ی این محصول از استیل ضد زنگ تولید شده که کیفیت و دوام بسیار خوبی دارد و در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌ها به راحتی می‌تواند دوام بیاورد. هاینو تکو برای این گجت پوشیدنی خود از یک نمایشگر ۱.۳ اینچی از جنس LCD استفاده کرده که محتواهای تصویری را با رزولوشن بسیار مناسبی برای کاربران به نمایش می‌گذارد.

برای اینکه پاسخ به فرمان‌های لمسی کاربران در ساعت هوشمند هاینو تکو مدل C5 سریع‌تر انجام شود، وضوح تصویر نمایشگر این ساعت هوشمند با نرخ رفرش ریت ۶۰ هرتزی همراه شده است. روی بدنه‌ی این ساعت هوشمند یک میکروفون و یک اسپیکر قدرتمند قرار گرفته تا کاربران امکان برقراری تماس‌های صوتی و مکالمه را داشته باشند. این محصول از زبان فارسی به طور کامل و بدون بهم‌ریختگی فونت‌ها پشتیبانی می‌کند. این محصول با سیستم‌عامل‌های اندروید ۷.۰ و iOS 10.0 به بالا کاملاً سازگار است و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به شمارنده ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون و گام‌شمار اشاره کرد. یک باتری با ظرفیت ۲۲۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده که تا ۵ روز استفاده معمولی، ۲.۵ روز استفاده زیاد و ۷ روز در حالت ذخیره انرژی شارژدهی به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین این محصول با بلوتوث نسخه‌ی ۵.۲ به دستگاه‌های هوشمند شما متصل می‌شود.

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل C5

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل GP-12

بهترین ساعت‌های هاینو تکو

علاقه مندان به بهترین ساعت‌های هوشمند هاینو تکو در صورت تمایل به خرید یکی از ساعت‌‌های با طرح های کپی اپل واچ سری ۸، می‌توانند مدل GP-12 را برای خرید خود در نظر بگیرند که در واقع یک پک کامل از لوازم جانبی را شامل می‌شود. در واقع با خرید این محصول، شما صاحب یک ساعت هوشمند باکیفیت، یک عدد عینک آفتابی ری بن، یک عدد هندزفری وایرلس و یک سری بندهای اضافه نیز خواهید شد. ساعت هوشمند هاینو تکو مدل GP-12 مجهز به بدنه آلومینیومی با رنگ براق است که مقاومت خوبی را در برابر حوادث احتمالی و خط‌وخش‌ها ارائه می‌دهد. همچنین باید به وزن کاملاً مناسب این محصول هاینو تکو اشاره کنیم که برای کاربرانی که از آن در طولانی‌مدت استفاده می‌کنند، هیچ مشکلی به وجود نمی‌آورد. نمایشگر این گجت پوشیدنی به شکل مستطیلی طراحی شده که ۲.۲ اینچی از جنس OLED است و تصاویر را باکیفیت بسیار خوبی به کاربران نشان می‌دهد.

همچنین روی نمایشگر این ساعت هوشمند شیشه محافظ گوریلا گلس ۳ قرار گرفته تا مقاومت آن را در برابر خط‌وخش‌ها و حوادث احتمالی تا حد قابل ملاحظه‌ای بالا ببرد. طراحی لبه‌های نمایشگر این ساعت هوشمند به شکل خمیده است و روی بدنه‌ی آن نیز دو دکمه‌ی چرخان و پاور دیده می‌شود که هر دوی آن‌ها فعال و قابل استفاده هستند. این ساعت هوشمند با سیستم‌عامل‌های اندروید ۵.۰ و iOS 9.0 به بالا کاملاً سازگاری دارد و به راحتی به انواع گوشی‌های هوشمند مختلف متصل می‌شود. این ساعت هوشمند هاینو تکو در حد شست‌وشو دست و بارش باران در برابر آب مقاوم است و خوشبختانه از زبان فارسی نیز در پیام‌ها به خوبی و بدون مشکلی پشتیبانی می‌کند. سنسورهای شمارنده ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون و گام‌شمار این محصول به طور کامل فعال هستند، اما خیلی نمی‌توانید روی دقت عملکرد آن‌ها حساب باز کنید. باتری این محصول نیز تا حداکثر ۴ روز به شما شارژدهی ارائه می‌دهد.

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل GP-12

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل C8

بهترین ساعت‌های هاینو تکو

یکی دیگر از بهترین ساعت‌های هوشمند هاینو تکو در دیجی کالا، مدل C8 است که اتفاقاً مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته و امکانات خوبی را نیز به کاربران ارائه می‌دهد. این گجت پوشیدنی هاینو تکو از طراحی دایره‌ای شکل بسیار جذابی بهره می‌برد که برای علاقه مندان به ساعت‌های با طراحی کلاسیک می‌تواند یک محصول وسوسه برانگیز باشد. بدنه‌ی این محصول از استیل ضدزنگ تولید شده تا اگر ساعت شما ضربه خورد، نگران رنگ‌پریدگی بدنه‌ی آن نباشید. هاینو تکو در جعبه‌ی این محصول بندهایی از جنس سیلیکون، چرم و فلزی قرار داده تا مطابق با سلیقه و استایل خود بتوانید از آن‌ها بهره ببرید. وزن این ساعت هوشمند در حدود ۴۰ گرم است و پس از مدتی استفاده، آن را روی مچ دست خود احساس نمی‌کنید. در کنار بدنه، شاهد وجود دو دکمه خواهید بود که به منظور خاموش روشن نمودن ساعت و همینطور اسکرول در منوی این ساعت، به کار می‌روند.

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل C8 مجهز به یک نمایشگر ۱.۳ اینچی با رزولوشن تصویر مناسب است و وضوح تصویر نمایشگر این ساعت هوشمند با نرخ رفرش ریت ۶۰ هرتزی همراه شده است. این محصول با سیستم‌عامل‌های اندروید ۴.۴ و iOS 8.0 به بالا کاملاً سازگار است و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به شمارنده ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون و گام‌شمار اشاره کرد. بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ اتصال پایداری را با گوشی هوشمند شما ایجاد می‌کند و در مصرف انرژی نیز عملکرد مناسبی دارد. خوشبختانه این گجت پوشیدنی هاینو تکو از زبان فارسی در سیستم‌عامل و نمایش پیام‌ها به خوبی پشتیبانی می‌کند و به لطف مجهز بودن به اسپیکر و بلندگو، کاربران می‌توانند به طور مستقیم از خود ساعت به تماس‌های صوتی خود پاسخ دهند. این ساعت ضد آب است و ضد آب بودن آن به این معنی است که می‌تواند در برابر پاشش قطرات آب از خود مقاومت خوبی نشان دهد؛ اما شما نمی‌توانید آن را درون آب غوطه‌ور کنید.

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل C8

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل RW-16

بهترین ساعت‌های هاینو تکو

اگر از کاربران خانم هستید و به دنبال یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند زنانه هاینو تکو در دیجی کالا می‌گردید، ما ساعت هوشمند هاینو تکو مدل RW-16 را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ گجت پوشیدنی که طراحی آن ظرافت‌های خاصی دارد و می‌تواند نظر بانوان زیادی را به خود جلب کند. بدنه‌ی این محصول از فلز آلومینیوم تولید شده که مقاومت خوبی در برابر ضربات احتمالی از خود نشان می‌دهد و وزن آن نیز ۳۵ گرم است که در استفاده‌ی طولانی، مچ دست کاربران را خسته نمی‌کند. همچنین دو بند سیلیکونی و فلزی باکیفیت نیز درون بسته‌بندی این محصول قرار گرفته تا کاربران از آن‌ها طبق استایل خود بهره ببرند. این ساعت هوشمند هاینو تکو مجهز به یک نمایشگر دایره‌ای شکل ۱.۶۳ اینچی از جنس IPS LCD است که کیفیت مناسبی دارد و تصاویر را با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارد. همچنین باید به چگالی تصویر ۳۰۰ پیکسل بر هر اینچی این نمایشگر نیز اشاره کنیم.

همچنین برای محافظت بیشتر از نمایشگر، هاینو تکو از شیشه محافظ Ion-X Glass استفاده کرده که تا حدودی در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌ها مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. این محصول متاسفانه به طور کامل از زبان فارسی در منو و سیستم‌عامل بدون به هم ریختگی فونت‌ها پشتیبانی نمی‌کند، اما به جهت داشتن میکروفون و اسپیکر، کاربران امکان پاسخگویی به تماس‌های ورودی را از روی ساعت خواهند داشت. این گجت پوشیدنی هاینو تکو قابلیت‌های سلامتی و ورزشی متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به پایش ۲۴ ساعت سنسور ضربان قلب و بررسی اکسیژن خون، پشتیبانی بیش از ۱۰ حالت ورزشی مختلف اشاره کرد. این ساعت هوشمند با سیستم‌عامل اندروید ۷.۰ و iOS 10.0 به بالا سازگاری دارد و با استفاده از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۱ به گوشی شما متصل می‌شود. یک باتری با ظرفیت ۲۴۰ میلی‌آمپر ساعتی درنظر گرفته شده که شارژدهی حداکثر ۵ روزه را ارائه می‌دهد.

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل RW-16

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل RW 23

Haino Teko

اگر در میان بهترین ساعت‌های هوشمند هاینو تکو، به دنبال خرید یک محصول فوق‌العاده جذاب و قیمت مناسب هستید، ساعت هوشمند هاینو تکو مدل RW 23 را می‌توانید به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی خرید خود مورد بررسی قرار دهید. این ساعت هوشمند دارای یک طراحی لوکس بوده که با فریم و بند استیل مرغوب ساخته شده است. بدنه‌ی این محصول در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌ها مقاومت مناسبی را ارائه می‌دهد و وزن آن نیز سبک است تا کاربران را در استفاده طولانی‌مدت از ساعت آزار ندهد. روی فریم جانبی این ساعت هوشمند هاینو تکو شاهد قرارگیری سه دکمه هستیم که عملکردهای خاصی را ارائه می‌دهند. هاینو تکو مدل RW 23 سنسورهای مرتبط با پایش وضعیت خواب، میزان فشار هوا در ارتفاعات، میزان ضربان قلب به صورت ۲۴ ساعته، بررسی فشار خون و اکسیژن موجود در خون را نیز دارد و از یک نمایشگر دایره‌ای شکل ۱.۸۱ اینچی از جنس LCD IPS نیز بهره می‌برد.

این گجت پوشیدنی هاینو تکو محتواهای تصویری را با کیفیت بسیار مناسبی برای کاربران به نمایش می‌گذارد و از گواهی ضدآب IP68 نیز بهره می‌برد؛ بدین ترتیب شما می‌توانید این محصول را بدون هیچ محدودیتی در محیط‌های مرطوب استفاده کنید. ساعت هوشمند هاینو تکو مدل RW 23 به لطف داشتن اسپیکر و میکروفون، امکان برقراری تماس‌های صوتی را به صورت مستقیم برای کاربران فراهم می‌آورد و از زبان فارسی به طور کامل در سیستم‌عامل و پیام‌ها پشتیبانی می‌کند. هاینو تکو به عنوان منبع انرژی این ساعت هوشمند باکیفیت از یک باتری با ظرفیت ۲۲۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده که شارژدهی ۲ روزه دارد و در حالت استندبای تا ۳۰ روز نیز دوام می‌آورد.

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل RW 23

منبع: دیجی کالا مگ

سوالات متداول
هاینو تکو مال کجاست؟
هاینو تکو یک برند آلمانی فعال در حوزه تولید لوازم جانبی هوشمند است.
بهترین ساعت هوشمند با نمایشگر دایره‌ای شکل هاینو تکو کدام است؟
مدل RW-42
بهترین ساعت هوشمند با نمایشگر مستطیلی شکل هاینو تکو کدام است؟
مدل T87 MAX کد hn6687
بهترین ساعت هوشمند مناسب بانوان هاینو تکو کدام است؟
مدل RW-16
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار