کد خبر: ۲۳۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷
«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:
تیم دراپر، سرمایه‌گذار مشهور آمریکایی به‌تازگی پیش‌ بینی مثبت خود از روند قیمت بیت کوین تا پایان سال را اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، تیم دراپر، سرمایه‌گذار آمریکایی و مشهور بلاکچین و استارتاپ‌ها، در مصاحبه جدیدی، امیدواری خود از 3 برابر شدن قیمت بیت کوین در سال جاری میلادی را اعلام کرده است. وی باور دارد که جریان ورودی به صندوق‌های ETF بیت کوین و هالوینگ بیت کوین میتواند باعث رشد قیمتی شدید طلای دیجیتال شود.

آینده قیمت بیت کوین با تایید صندوق‌های ETF

تیم دراپر در مصاحبه با یکی از رسانه‌های تخصصی رمزارزی در جریان هفته بلاکچین پاریس، امیدواری خود درباره افزایش قیمت بیت کوین را به چند دلیل طی سال 2024 اعلام کرد. وی در این‌باره گفت:« اگر بخواهم پیش‌بینی کنم، باور دارم که قیمت بیت کوین تا پایان سال به 250 هزار دلار خواهد رسید.»

پذیرش صندوق‌‌های ETF اسپات بیت کوین در ایالات متحده آمریکا یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در افزایش علاقه و ورود جریان پول به اکوسیستم بیت کوین بوده است. تیم دراپر باور دارد که محصولات سرمایه‌گذاری درب جدیدی به‌روی سرمایه‌گذاران کنجکاو بیت کوین باز کرده‌اند. همین مسئله ممکن است آغازی برای رشد نگهداری شخصی بیت کوین (خودامانی) توسط سرمایه‌گذاران  و پوشش ریسکی در برابر کاهش ارزش ارزهای فیات باشد.

تیم دراپر در این باره گفت:« من فکر می‌کنم که بیت کوین این فرصت را به افراد می‌دهد تا مقداری از این رمزارز را خریداری کنند تا بتوانند در زمانی که تقاضا برای دلار و یا یورو افزایش پیدا می‌کند، از خود محافظت کنند.»

وی همچنین به این موضوع اشاره کرد که دسترسی به صندوق‌های ETF بیت کوین به سرمایه‌گذاران این امکان را خواهد داد تا در پرتفوی سرمایه‌گذاری خود با شرکت‌های فیدیلیتی و JP Morgan همکاری کنند و گروه جدیدی از دارایی‌ها را برای گسترش پرتفوی خود داشته باشند. 

افزایش جذابیت بیت کوین در جهان

تیم دراپر در این مصاحبه درباره رشد تقاضا و جذابیت عمومی طلای دیجیتال نیز صحبت کرد. با توجه به عرضه محدود و افزایش همه‌گیری بیت کوین در جهان، انتظار افزایش تقاضا و جذابیت آن را می‌توان داشت. در همین حال، ارزهای فیات در اثر تورم با کاهش ارزش و قدرت خرید مواجه خواهند شد. 

وی در این‌باره گفت: «من نیازی به نگهداری ارز فیایتی ندارم که در طول زمان و یا به‌دلیل اتفاقات سیاسی و افزایش مخارج دولت، ارزش خود را از دست دهد؛ امروزه می‌بینم که مردم احساس راحتی بیشتر با بیت کوین دارند تا دلار.» وی همچنین گفت که بیت کوین پوششی امن در برابر تورم است. 

آینده بیت کوین با هالوینگ آتی

تیم دراپر همچنین توضیحاتی درباره هالوینگ بیت کوین داد. به گفته وی، چهارمین هالوینگ بیت کوین که در پیش است می‌تواند به‌شدت بر روی تمام بازار ارز دیجیتال تاثیر بگذارد. سرمایه‌گذاران نباید از این هالوینگ که در بیستم ماه آپریل رخ خواهد داد، غافل شوند و آن را دست کم بگیرند. این رویداد می‌تواند همه چیز را تغییر دهد، چرا که عرضه کاهش می‌یابد و تقاضا با افزایش مواجه خواهد شد که در نهایت باعث رشد قیمت بیت کوین خواهد شد. 

آخرین اخبار و تحلیل‌های حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

 

 

برچسب ها: بیت کوین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار