کد خبر: ۲۳۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۳
حضور تماشاگران در تمرین روز چهارشنبه استقلال از جمله اتفاقاتی بود که سر و صدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخت.
مردم درب کمپ استقلال را شکستند!
کد خبر: 656827
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۴ ۰۳:۱۰:۱۸

از اوایل هفته جاری این بحث مطرح شد که تمرین روز چهارشنبه استقلال به درخواست جواد نکونام و با موافقت باشگاه، در حضور طرفداران برگزار می‌شود تا روحیه بازیکنان برای تقابل خارج از خانه مقابل آلومینیوم اراک افزایش پیدا کند. روز دوشنبه یا در واقع بهتر است بگوییم دوشنبه شب اعلام شد که ورود تماشاچیان برای تمرین چهارشنبه منعی ندارد ولی چند ساعت بعد تاکید گردید که باید موافقت مقامات ذی صلاح هم گرفته شود.

به گزارش خبرورزشی، در نهایت این خبر در فضای مجازی منتشر شد که تمرین چهارشنبه استقلال بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و حتی برخی خبرنگاران که روز سه‌شنبه به وزارت ورزش رفته بودند نیز آن‌جا از کارکنان این وزارتخانه شنیدند که درب‌های کمپ حجازی به روی تماشاگران به احتمال فراوان روز چهارشنبه بسته خواهد بود ولی شامگاه چهارشنبه عکس‌هایی از حضور چیزی حدود ۱۵۰ تماشاچی خانم و آقا در کمپ ناصرخان هنگام تمرین آبی‌پوشان پایتخت منتشر شد.

پیگیری از سه‌شنبه شب

داستان از این قرار بود که سه‌شنبه شب برخی صفحات و کانال‌ها مدعی شدند مجوز حضور مردم در تمرین روز چهارشنبه استقلال گرفته شده اما باشگاه استقلال این مسئله را تایید نکرد. همین پیچیدن خبر فوق در فضای مجازی باعث شد روز چهارشنبه چیزی حدود ۱۰۰ نفر یک ساعت قبل از تمرین استقلال مقابل کمپ حجازی تجمع کنند و خواهان ورود باشند.

من مجوز ندارم

حضور مردم باعث تعجب کارکنان کمپ شد و مرتضی کامرانی، کارمند قدیمی باشگاه استقلال که از دهه ۷۰ با استقلالی‌ها همکاری می‌کند و سابقه مدیریت در ورزشگاه مرغوبکار را نیز داشته، به سمت مردم رفت و با لحنی مودبانه خطاب به آن‌ها گفت: قدم همه شما روی چشم من و استقلال اما بدون مجوز نمی‌توانم برای شما کاری انجام بدهم. حراست باشگاه و حراست وزارت ورزش باید در این مورد اجازه بدهند در غیر این صورت نمی‌توانم درب را باز کنم. تجمع شما اینجا بی‌فایده است. البته می‌توانید به سر خیابان بروید و بازیکنان را هنگام ورود به داخل کمپ تماشا کنید. من هم پی‌گیری می‌کنم تا پس از پایان تمرین بتوانید مقابل محوطه کمپ با بازیکنان موردعلاقه خودتان عکس یادگاری بگیرید اما کارغیرقانونی نمی‌توانم انجام بدهم.

گلایه نزد نکونام

حدود ۱۰۰ تماشاچی که برای دیدن تمرین استقلال آمده بودند، وقتی فضا را این‌گونه دیدند با ناراحتی به ابتدای خیابان برگشتند و دقایقی بعد جواد نکونام سر رسید و از کارمندان کمپ دلیل راه ندادن مردم را پرسید. نکونام بعد از این اتفاق به سمت هواداران رفت و برای دل‌جویی با آن‌ها دقایقی صحبت کرد. البته هواداران هم گلایه کردند.

هواداران استقلال

حرکت پشت ماشین سرمربی!

سرمربی استقلال برای دل‌جویی با هواداران صحبت کرد و بعد به سمت کمپ راه افتاد اما با توجه به این‌که خیابان فرعی بود و ماشینش سرعت زیادی نداشت، گروهی از هواداران پشت سر او راه افتادند و بلافاصله پس از این‌که یک لنگه درب برای ورود اتومبیل جواد نکونام باز شد، مردم به سمت کمپ حجازی هجوم آوردند. ازدحام جمعیت به گونه‌ای بود که کارکنان کمپ نتوانستند مانع ورود مردم شوند و حتی یک لنگه دیگر درب نیز بابت هجوم و فشار مردم شکسته شد! از قرار معلوم  کامرانی مدیر کمپ هم هنگام هجوم مردم برای ورود دچار آسیب‌دیدگی شد!

مزاحم مدرسه فوتبال نشوید

همزمان با این اتفاقات، مدرسه فوتبال نونهالان استقلال که کلاس‌های خود را روی زمین چمن مصنوعی کمپ حجازی برگزار می‌کند نیز دایر بود و گروهی از اولیا برای بردن و آوردن فرزندانشان در حال تردد بودند. جواد نکونام وقتی دید مردم وارد شده‌اند و دیگر خارج شدن آن‌ها از کمپ عملا امکان ندارد، تاکید کرد همه طرفداران که حالا تعدادشان حدود ۱۵۰ نفر شده بود، به روی سکوها منتقل شوند تا مشکلی برای تمرین تیم بزرگسالان استقلال و البته رفت‌وآمد والدین بچه‌هایی که عضو مدرسه فوتبال استقلال هستند، پیش نیاید. هواداران استقلال این‌گونه تمرین چهارشنبه را تماشا کردند. البته کادر فنی استقلال در ۳۰ دقیقه پایانی تمرین که به مرور کارهای تاکتیکی برای شکست دادن آلومینیوم اراک برمی‌گشت، از مردم خواستند کمپ را ترک کنند و هواداران هم همین کار را کردند.

ورود حراست وزارت ورزش؟

با توجه به این‌که استقلال همچنان جزو اموال وزارتخانه ورزش محسوب می‌شود، بنابراین باید ببینیم وزارت ورزش به این ماجرا ورود خواهد کرد یا این‌که به خاطر حساسیت رقابت‌های لیگ برتر سعی می‌کند از کنار آن عبور کند!

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار