کد خبر: ۲۳۵۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۵
شورای عالی امنیت ملی:
شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد علت حمله گسترده سپاه به سرزمین‌های اشغالی عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز بود و چنانچه رژیم صهیونیستی بخواهد به اقدامات شرارت‌بار خود ادامه دهد، پاسخ حداقل ۱۰ برابر از همان نوع دریافت خواهد کرد.

اسرائیل به شرارت‌های خود ادامه دهد پاسخ ۱۰ برابری دریافت می‌کند

 شورای عالی امنیت ملی در اطلاعیه‌ای به تشریح دلیل ایران برای حمله به سرزمین‌های اشغالی پرداخت و نوشت «علت حمله گسترده موشکی و پهپادی سپاه به سرزمین‌های اشغالی عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز و بر پایه ماده ۲ منشور ملل متحد بود».

این شورا تاکید کرد: نیروهای مسلح ایران عملیات «وعده صادق» را بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد انجام داده و ایران برای تامین منافع ملی و امنیت ملی خود حداقل اقدام تنبیهی لازم را علیه رژیم متجاوز صهیونیستی انجام داده است.

در این بیانیه آمده که در این عملیات صرفاً پایگاه هوایی اطلاعاتی و نظامی این رژیم هدف قرار گرفته و از حمله به تاسیسات اقتصادی و زیرساختی رژیم اجتناب شده و فعلاً اقدام نظامی دیگری در دستور کار ایران نیست. 

شورای عالی امنیت ملی هشدار داد که «چنانچه رژیم صهیونیستی بخواهد به اقدامات شرارت‌بار خود علیه ایران با هر ابزار روش و در هر سطحی ادامه دهد، پاسخ حداقل ۱۰ برابر از همان نوع دریافت خواهد کرد».

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار