کد خبر: ۲۳۵۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶

نکته مهم در هنگام فروش خودرو این است که تمام بدهی‌های آن باید تسویه شوند. بنابراین بهتر است که مالکین وسایل نقلیه قبل از اقدام برای نوبت دهی تعویض پلاک، نسبت به پرداخت بدهی‌های خودرو خود اقدام کنند.

ما در ادامه این مطلب در مورد سه روش‌ کاربردی پرداخت بدهی‌های خودرو که شامل مراجعه حضوری به مراکز پلیس +10، پرداخت آنلاین خلافی خودرو از طریق سایت راهور و تسویه بدهی‌های وسیله‌ نقلیه از طریق آیتول است، با شما صحبت خواهیم کرد.

مراجعه حضوری به مراکز پلیس +10

یکی از روش‌های رایج برای پرداخت بدهی‌های خودرو، مراجعه حضوری به مراکز پلیس +10 است. برای این منظور باید با در دست داشتن مدارک وسیله نقلیه مثل برگ سبز خودرو خود، به این مراکز مراجعه کنید و با ارائه آن به کارمندان دفاتر پلیس +10، چاپ برگه بدهی‌های جاری خودرو خود مثل خلافی آن را از آنان درخواست کنید.

بعد از چاپ برگه بدهی‌های خودرو، افراد می‌توانند در مراکز پلیس +۱۰ هم برای پرداخت بدهی‌های وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

مراجعه حضوری به مراکز پلیس +۱۰ با توجه به تعداد بالای مراجعین این مراکز کمی زمان‌بر است و به همین دلیل هم امکان پرداخت بدهی‌های خودرو به این روش برای بسیاری از افراد امکان‌پذیر نیست؛ البته این افراد می‌توانند با روش‌های غیرحضوری که در ادامه این محتوا به آن‌ها اشاره می‌کنیم، بدهی‌های وسیله نقلیه خود را پرداخت کنند.

پرداخت بدهی‌ وسیله نقلیه از طریق سایت راهور

یکی از روش‌های غیرحضوری پرداخت خلافی خودرو مراجعه به سایت راهور به نشانی rahvar120.ir است. برای این منظور باید به این سایت مراجعه کنید و در صفحه اصلی آن روی گزینه «استعلام تخلفات رانندگی» کلیک کرده و با وارد کردن کد vin وسیله نقلیه خود که در پشت کارت ماشین خودرو ثبت شده است، جزییات خلافی‌های خودرو خود را مشاهده کنید.

پرداخت بدهی وسیله نقلیه از طریق آیتول

یکی دیگر از روش‌های غیرحضوری پرداخت بدهی‌های خودرو، استفاده از سامانه آیتول است. برای این منظور اپلیکیشن آیتول را نصب کرده و با وارد کردن اطلاعات مربوط به وسیله نقلیه خود، احراز هویت در آن را انجام دهید. البته برای ثبت‌نام و احراز هویت می‌توانید از طریق سایت آیتول نیز اقدام کنید.

 استفاده از آیتول برای دسترسی به انواع خدمات خودرویی مثل پرداخت آنلاین عوارض آزادراهی مزایای بسیار جذابی برای کاربران دارد که از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای استفاده از خدمات کاربردی آیتول هیچ نیازی به مراجعه حضوری نیست و همه این خدمات به‌صورت آنلاین و در بستر اینترنت انجام می‌گیرند.
  • این سامانه معتبر دارای اپلیکیشن اختصاصی با ظاهری جذاب و بسیار کاربرپسند است که کاربران می‌توانند به راحتی با آن کار کنند و در سریع‌ترین زمان ممکن، از خدمات خودرویی مورد نظر خود بهره‌مند شوند.
  • کاربران برای استفاده از خدمات سامانه آیتول می‌توانند اپلیکیشن این سامانه را دانلود کرده یا در سایت این سامانه ثبت‌نام کنند و به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن، احراز هویت خود در آن را انجام دهند.
  • آیتول برای ارائه خدمات کاربردی خود در حوزه خودرو، حداقل کارمزد را از کاربران دریافت می‌کند و افراد با کمترین هزینه می‌توانند خدمات مورد نظر خود را از طریق این سامانه دریافت کنند.
  • این مجموعه معتبر برای پاسخ‌گویی به نیازها، سوالات و چالش‌های کاربران خود دارای بخش پشتیبانی شبانه‌روزی آنلاین است که کاربران می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ پرسش‌های خود را در مورد نحوه استفاده از آیتول دریافت کنند.
  • آیتول با داشتن تیم فنی و پشتیبانی قوی در 24 ساعت شبانه‌روز، خدمات خودرویی خود را به کاربران ارائه می‌دهد و برخلاف سایت راهور ناجا، کمتر دچار اختلالات و قطعی می‌شود.
  • برای تسویه خلافی خودرو با استفاده از سامانه آیتول امکان مشاهده ریزخلافی که شامل نوع، زمان و مکان وقوع تخلف است، وجود دارد و کاربران می‌توانند خلافی خودرو خود را به‌صورت موردی هم پرداخت کنند.

با توجه به مزایای استفاده از سامانه آیتول برای دریافت انواع خدمات خودرویی، با قاطعیت می‌توان گفت که استفاده از این سامانه می‌تواند بهترین روش برای پرداخت بدهی‌های وسیله نقلیه باشد.

سخن آخر

در هنگام فروش خودرو و انتقال مالکیت آن به شخص خریدار، تسویه تمامی بدهی‎‌های آن الزامی است. روش‌های مختلفی برای پرداخت بدهی‎های خودرو وجود دارد که ما در این محتوا به سه روش کاربردی تسویه بدهی‌های خودرو یعنی مراجعه حضوری به مراکز پلیس +10، سایت راهور و استفاده از سامانه آیتول پرداختیم و به مزایای جذاب استفاده از آیتول به‌عنوان بهترین روش پرداخت بدهی‌های خودرو اشاره کردیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار