کد خبر: ۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل: خط انتقال آب از چشمه گور گور در شورای پدافند غیرعامل تصویب شده است.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از نسیم؛ داود نجفیان، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل در جلسه دیدار دست‌اندرکارن پدافند غیرعامل استان با استاندار اردبیل گفت: در بخش آب‌رسانی مهم‌ترین خدمات شامل آب شرب و آب کشاورزی می‌شود که باید در تمامی طرح‌های آب‌رسانی بحث پدافند غیرعامل لحاظ شود.

داود نجفیان گفت: برای آب شرب مرکز استان طرح‌های خوبی برای برنامه چشم‌انداز داریم که خط انتقال آب از چشمه گور گور در شورای پدافند غیرعامل تصویب شده است و مجوز گرفته‌ایم که عملیات انتقال آن را انجام دهیم که برای انتقال آب این چشمه به شهرستان‌های اردبیل و سرعین حدود 35 میلیارد تومان لازم است. چند سرمایه‌گذار برای انتقال آب قزل‌اوزن به اردبیل اعلام آمادگی کرده‌اند و نیز برنامه‌هایی برای انتقال آب از رود آق چای که بین استان گیلان و اردبیل مشترک است، داریم.

تمامی کارخانجات آرد‌سازی استان اردبیل برای مقابه با زمان تهدید توجیه شده‌‎اند

در ادامه این جلسه، سعدالله رئیس ساداتی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان اردبیل گفت: نظر به تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در رابطه با پدافند غیرعامل و اهمیت این موضوع ما در استان اردبیل نیز این موضوع را با اقدام بسیجی مد نظر قرار داده و فعالیت‌های خود را آغاز کردیم.

وی با بیان فعالیت‌های انجام گرفته در هفته پدافند غیرعامل در استان اردبیل، گفت: تهیه بروشور و توزیع عکس در رابطه با پدافند غیرعامل، برگزاری چندین رزمایش و مانور و برگزاری همایش توجیهی برای تأمین آب شرب در زمان تهدید از جمله اقدامات در این هفته بوده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گزارش اداره‌کل پدافند غیرعامل استان اردبیل به استحضار مردم خواهد رسید گفت: با سازمان نظام مهندسی اردبیل هماهنگ کرده‌ایم که یک همایش با حضور شهرداران و مهندسان مربوطه برای آشنایی بیشتر با موضوع پدافند غیرعامل در شهرسازی صورت بگیرد. برخی از مشکلاتی که دستگاه‌های اجرایی در زمینه با پدافند غیرعامل دارند بررسی شده است و هم‌اکنون نیز تمامی کارخانجات آرد‌سازی استان اردبیل برای مقابه با زمان تهدید توجیه شده‌اند.


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: