کد خبر: ۳۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰
در حالی که مایکروسافت تبلت‌های سر‌فیس خود را برای تبلیغات در اختیار شبکه سی‌ان‌ان قرار داده است؛ استفاده از این تبلت به عنوان پایه‌ای برای نگه داشتن آیپد این طرح تبلیغاتی را با شکست مواجه کرد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از سی‌نت؛  در ماه‌های گذشته مایکروسافت از طرح تبلیغاتی خود برای تبلت‌های سرفیس با همکاری شبکه خبری سی ان‌ان خبر داده بود اما استفاده مفسران سیاسی این شبکه در جریان پوشش خبری انتخابات آمریکا از تبلت مایکروسافت به عنوان پایه‌ای برای استفاده از آیپد، مورد توجه قرار گرفت.  
 
انتشار عکس‌هایی از این رویداد طرح تبلیغاتی مایکروسافت را با شکست مواجه کرد و البته در عکس‌های دیگر نشان داده شد که برخی دیگر از مفسران برنامه  مشغول تایپ کردن با آی‌پد مینی هستند در حالی که سرفیس اصولا برای تایپ کردن و ایجاد محتوا و نوشتن، مناسب‌تر از آی‌پد به نظر می‌رسد.
 
 
 
مایکروسافت  ماه گذشته هم ۴۰۰ میلیون دلار هزینه کرده بود تا در زمان بازی‌های لیگ فوتبال آمریکایی در کنار زمین، بازیکنان و اعضای تیم‌ها از تبلت‌های سرفیس برای مرور عکس‌های و خبرهای بازی‌ها استفاده کنند، اما در عمل یک بازیگر مشهور آمریکایی و نیز گزارشگران از سرفیس به عنوان «ابزاری شبیه آی‌پد» و یا حتی «آی‌پد» یاد کردند.
 
 
 
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: