کد خبر: ۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶
آمار بیکاری درفرانسه افزایش یافت، آمریکا خود را آماده رشد فرصت هاي شغلي می کند، افزايش ایالت‌های آمریکايي معترض به هوندا، تخلف مالیاتی کشور لوکزامبورگ و بانک آمریکا نرخ سود معاملات خارجی را منتشر کرد از عناوين خبري روز گذشته رسانه هاي جهان به شمار مي رود.

به گزارش روزنامه تجارت، آمار بیکاری درفرانسه افزایش یافت، آمریکا خود را آماده رشد فرصت هاي شغلي می کند، افزايش ایالت‌های آمریکايي معترض به هوندا، تخلف مالیاتی کشور لوکزامبورگ و بانک آمریکا نرخ سود معاملات خارجی را منتشر کرد از عناوين خبري روز گذشته رسانه هاي جهان به شمار مي رود.

آمار بیکاری درفرانسه افزایش یافت

فیگارو: در دو سال و نیم گذشته تعداد بیکاران ثبت شده در رده A افزایش نیم میلیونی داشته است این درحالی است که رئیس جمهور فرانسه فرانسوا اولاند وعده داده بود تا بیکاری را تا پایان سال 2013 به پایینترین حد برساند. اولاند از شروع ریاست جمهوری قادر به رسیدگی به وعدههایش در قبال امور مالی جامعه نبوده است و کسری بودجه در بالاترین سطح قرار دارد.

آمریکا خود را آماده رشد فرصت هاي شغلي می کند

فایننشال تایمز: انتظار می رود آمار فرصتهاي شغلي در آمریکا به بالاتر از 230 هزار شغل در ماه اکتوبر بود. انتظار می رود با انتشار گزارش ماهانه درباره فرصتهاي شغلي رشد سطح درآمد را به همراه داشته باشد درعین حال این امر افزایش نرخ کالا را به دنبال خواهد داشت. در ماه سپتامبر آمار بیکاری 5.9 درصد باقی مانده است . تصمیم دولت فدرال برای برداشتن نرخ سود نیز وابسته به افزایش سطح درآمدی و آمار تولید شغل خواهد بود .

افزايش ایالتهای آمریکايي معترض به هوندا

نیویورک تایمز: شرکت هوندا هزاران خودروی دیگر را به لیست خودروهای دارای کیسه هوای نقص دار اضافه کرد. این کیسههای هوا با فشار زیاد قابلیت انفجار دارند و تکههای آهن را به سرنشین خودرو مي پاشد. این کیسههای هوا که توسط شرکت تاکیتا تولید شده است در خودروهایی چون هوندا سیویک نصب شده است. شرکت هوندا درحال تعمییر این خودروها است تقاضا برای بررسی این روند از سوی مقامات آمریکایی افزایش یافته است.

تخلف مالیاتی کشور لوکزامبورگ

لس آنجلس تایمز: لوکزامبورگ یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیا با انتقاد فراوانی درباره سیستم مالیاتی اش روبرو شد. این امر زمانی رخ داد که مدارکی افشاکننده حاکی از اين امر بودند که افراد ثروتمند با توافق سعی در فرار از مالیات داشته و درآمدهای خود را از کشورهای دیگر به لوکزامبورگ منتقل کرده اند. مقامات لوکزامبورگ با دفاع از خود اعلام کردند هیچ کار غیرقانونی و توافقی با شرکتهای بزرگی چون پپسی و ایکییا انجام نداده اند

بانک آمریکا نرخ سود معاملات خارجی را منتشر کرد

وال استریت ژورنال : بانک آمریکا پیش از نتایج بررسیهای قانون گذاران آمریکا درباره تخلفات در نرخ سود معاملات بورس خارجی با انتشار آمار پایین از معاملات خود سعی دارد تا با مقامات به توافق برسد. بانک آمریکا اعلام کرده که مبلغ 400 میلیون دلار را به هزینههای قانونی بررسیها دولتی اختصاص خواهد داد. صنعت بانکداری آمریکا با خبر دستکاری در سود نرخ ارزهای خارجی در معاملات بانکی با ضربه تازه ای روبرو شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار