کد خبر: ۳۱۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
دبیر وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از بررسی و تائید پرداخت 15 میلیارد ریال وام از محل وجوه اداره شده به شركت های فعال در زمینه بازی های رایانه ای خبر داد.
به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، «حسین صمیمی» گفت: پس از تهیه و ابلاغ دستورالعمل پرداخت وام به شركت های بازی ساز رایانه ای، كارگروه ویژه ای با موضوع بنیاد ملی بازی های رایانه ای از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همكاری شماری از خبرگان این عرصه، نمایندگان وزارتخانه و نماینده كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان تشكیل شد.
وی افزود: پس از تعیین محورهای پرداخت وام و فراخوان ثبت نام شركت های متقاضی، درخواست ها در این كارگروه بررسی و ارزیابی شد و بنیاد بازی های رایانه ای 12 شركت را برای اخذ وام به دبیرخانه وجوه اداره شده معرفی كرد.
مدیركل توسعه فناوری وزارت ارتباطات ادامه داد: پس از دریافت فهرست شركت های منتخب و طرح آن در نشست دیروز كارگروه وجوه اداره شده به ریاست وزیر ارتباطات، 15 میلیارد ریال برای پرداخت به این شركت ها از طریق پست بانك ایران تصویب شد.
پیش از این مدیركل توسعه فناوری و صدور خدمات فنی مهندسی از اقدام مشترك با بنیاد ملی بازی های رایانه ای برای حمایت از شركت های فعال در این زمینه خبر داده و گفته بود: بزودی شركت های بازی ساز رایانه ای منتخب برای اعطای تسهیلات معرفی می شوند.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در چارچوب ضوابط و مقررات موجود و برای حمایت از پروژه ها و طرح های توسعه ای اشتغال آفرین یا صادرات كالا و خدمات بخش های خصوصی و تعاونی غیردولتی از محل منابع داخلی شركت های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با عنوان وجوه اداره شده، تسهیلاتی را به شركت‌های دارای شرایط اعطا می‌كند.
نام:
ایمیل:
* نظر: