کد خبر: ۳۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
ناطق نوری با انتقاد از کم کاری ادارات:
رئیس دفتر بازرسی ویژه رهبری با طرح پرسش‌هایی از وضعیت امروز جامعه اظهار کرد: امروز استقلال و امنیت داریم و این یک نعمت است اما آیا قدرش را می‌دانیم؟ آیا دستگاه قضای ما اسلامی است؟ آیا در ادارات ما شان مردم حفظ می‌شود؟ چرا مردم باید امثال من را ببینند تا مشکلشان حل شود؟

رئیس دفتر بازرسی ویژه رهبری گفت: در ٣٧ سال گذشته در بسیاری از مسائل سیر قهقهرایی داشته‌ایم و با این وضعیت نمی‌توانیم ادعا کنیم که برای دیگران الگو هستیم و امروز نیز شاهدیم که مدام این گروه علیه آن گروه حرف می‌زند و آن گروه علیه این گروه، با چنین شرایطی مردم می‌گویند همه اینها خرابند. به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری در مراسم احیای شب بیست‌ویکم ماه رمضان در حرم امام خمینی (ره) با انتقاد از فیش‌های حقوقی برخی مسئولان اظهار کرد: از رییس‌جمهور به خاطر پیگیری مساله فیش‌های حقوقی که مختص این دولت هم نیست، تشکر می‌کنم اما خواهش می‌کنم حتی اگر این پرداخت‌ها طبق قانون و آیین‌نامه‌ها بوده، این آیین‌نامه‌های غلط را اصلاح کنید. لایحه‌ای به مجلس بدهید تا مشکل حل شود و کسی حقوق نامتعارف نگیرد؛ چرا که این وضع قابل تحمل نیست و این پرداخت‌ها حتی اگر منشاء قانونی نیز داشته باشد باید اصلاح شود.وی گفت: نباید فیش های حقوقی نجومی عده کمی از مدیران دستگاه های دولتی، تصور عدالت موجود در جامعه را خدشه دار کند. وی با اشاره به سیاه نمایی و بزرگ نمایی برخی رسانه های داخلی در مورد اعلام آمارهای ناامید کننده در جامعه، افزود: دشمن امروز از اخبار رسانه های داخلی بر ضد کشور استفاده می کند، پس رسانه های داخلی نباید به خاطر منافع گروهی و حزبی اطلاعات نادرست و اخبار ناامید کننده در حوزه اعتیاد، رشوه و سایر موارد در جامعه ترویج دهند که رسانه های بیگانه از این اخبار بر ضد نظام استفاده کنند.

وی با اشاره به این که علی (ع) در طول حیاتش هیچگاه جز برای رضای خدا دست به عمل نزد، گفت: این که انسان بنده ثروت و قدرت نباشد و به حق‌طلبی و حق‌گویی مبادرت کند، همواره برایش هزینه‌های فراوانی دارد و علی (ع) کسی بود که به حق عمل و هزینه آن را نیز پرداخت کرد و از شدت عدالت‌طلبی در محراب نماز به شهادت رسید.رئیس دفتر بازرسی ویژه رهبری با طرح پرسش‌هایی از وضعیت امروز جامعه اظهار کرد: امروز استقلال و امنیت داریم و این یک نعمت است اما آیا قدرش را می‌دانیم؟ آیا دستگاه قضای ما اسلامی است؟ آیا در ادارات ما شان مردم حفظ می‌شود؟ چرا مردم باید امثال من را ببینند تا مشکلشان حل شود؟رئیس دفتر بازرسی ویژه رهبری گفت: علی (ع) اهل تعارف نبود و صریحا به مردم اعلام کرد که اگر بیاید، عدالت را در تمامی امور اجرا خواهد کرد و بر ریخت و پاش‌های گذشته صلوات نخواهد فرستاد بلکه چنانچه عده‌ای سهم بیت‌المال را مهریه زنان خود کرده باشند هم، آن را به خزانه بازگرداند.

وی با یادآوری این که عدالت‌طلبی امام علی(ع) سبب به شهادت رسیدن ایشان شد، گفت: علی (ع) چون با ثروت‌های بی‌حساب و کتاب برخورد کرد و کوشید تا عدالت را حاکم کند، دشمنان فراوانی پیدا کرد و از هر سو فریادهایی علیه ایشان بلند شد تا جایی که در طول چهار سال حکومت مجبور به انجام سه جنگ با مسلمانان شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار