کد خبر: ۳۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
عضو هیات مدیره شرکت پست گفت: خدمات پستی با امضای تفاهمنامه همکاری با شرکت مخابرات ایران توسط پنج هزار دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستاها توزیع می شود.


به گزارش روابط عمومی شرکت پست، غلامرضا نجاری افزود: پس از اجرای تفاهمنامه همکاری بین این شرکت و شرکت مخابرات ایران، کارگزاران دفاتر آی.سی.تی روستایی ملزم به ارایه خدمات پستی در بخش های قبول (مرسوله) و توزیع خواهند شد.
وی موضوع تفاهم نامه مزبور را ساماندهی و توسعه خدمات پستی در روستاها به وسیله دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی ذکر کرد.
نجاری گفت: نزدیک به پنج هزار دفترآی.سی.تی روستایی در کشور فعالیت دارند و با توجه به این که در سال های گذشته ارایه خدمات پستی به وسیله این دفاتر در کشور رویه هماهنگ و واحدی وجود نداشت، پست به شکلی موثر و مطلوب نمی توانست خدمات خود را به روستاییان عرضه کند.
عضو هیات مدیره پست افزود: امضای این تفاهم نامه مشکل موجود در این بخش را برطرف و با هماهنگی های صورت گرفته بین مسئولان پست ومخابرات استان ها، کارگزاران دفاتر ملزم به ارایه خدمات پستی می شوند.
به گفته وی براساس این تفاهم نامه 35 درصد از حق السهم قبول مرسوله ها بابت استفاده از امکانات و فضاهای شرکت مخابرات به این شرکت و 65 درصد نیز به کارگزار روستایی پرداخت خواهد شد.
نجاری گفت: فرایند توزیع مرسوله ها، خارج از ساعات اداری و فضای مخابرات انجام می شود و 100 درصد کارمزد نیز به کارگزار تعلق خواهد گرفت.
نجاری اضافه کرد: خدمت رسانی بهینه به روستاها از وظایف اصلی پست محسوب می شود و مدیران کل پست استان ها به دنبال امضای این تفاهم نامه و ابلاغ دستور العمل های اجرایی مربوطه از سوی معاونت فنی و بازرگانی بودند تا وضعیت خدمات دهی به روستاها را با سرعت ساماندهی کنند.
به گزارش ایرنا، تفاهم نامه همکاری متقابل بین شرکت پست و مخابرات ایران امروز (دوشنبه ) توسط حسین مهری و رسول سراییان مدیران عامل شرکت های یاد شده امضا و مبادله شد تا زمینه همکاری های دوجانبه را فراهم سازد.
نام:
ایمیل:
* نظر: