کد خبر: ۳۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
آیین گرامیداشت هشتاد و یکمین سالروز تاسیس شرکت سهامی بیمه ایران ، ( شنبه 15 آبان ) با حضور مدیران ستادی و استانی در باشگاه ایران زمین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، در این مراسم که باحضور دکتر همتی رییس کل بیمه مرکزی ، آقای پورکیانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران ، اعضای هیات مدیره و مدیران ستادی و اجرایی بیمه ایران و با شعار تحکیم روابط سازمانی، بهبود عملکرد برگزار شد ، یاد و خاطره مرحوم خداکرم اخوان معاون فقید دیه مدیریت بیمه های اتومبیل بیمه ایران گرامی داشته شد.
همچنین آقای پورکیانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه ایران درسخنان جداگانه ای ، ضمن تقدیر از تلاشهای همکاران بیمه ایران در سطوح مختلف مدیریتی و در اقصی نقاط کشور ، سیاستها و رویکردهای جدید شرکت را برای حاضران تشریح کردند.
آقای نعمت الهی معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه ایران نیز ضمن ارایه گزارشی از حوزه متبوع خود، نتایج ارزیابی مدیران را اعلام کرد و باحضور رییس کل بیمه مرکزی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه ایران از برگزیدگان در بخشهای مختلف تقدیر شد.
 همچنین از 2 تن از بازنشستگان گرانقدر و قدیمی بیمه ایران به نمایندگی از تمامی بازنشستگان گرامی شرکت تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: