کد خبر: ۳۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
دبير اجرايي بيست و سومين همايش ملي و نهمين همايش بين‌المللي بيمه و توسعه از شركت‌هاي بيمه و دانشگاهيان خواست تا 20 آبان ماه ثبت نام خود را تكميل و اطلاعات شركت‌كنندگان را مطابق سهميه اعلامي از طريق سامانه همايش اعلام كنند.
به گزارش روابط عمومي پژوهشكده بيمه، علي مطيعي دبير اجرايي همايش بيمه و توسعه با اعلام اينكه تا كنون حدود نيمي از شركت‌هاي بيمه اي و هشت دانشگاه ثبت نام خود را تكميل كرده‌اند گفت: حجم بالاي تقاضا براي شركت در همايش بيمه و توسعه، حضور و مشاركت دستگاه‌هاي مختلف، جامعه دانشگاهي و خانواده بزرگ صنعت بيمه، لزوم برنامه‌ريزي دقيق دست‌اند‌كاران و همچنين همكاري شركت‌كنندگان تا سقف 2 هزار نفر را بيشتر مي‌كند.
وي افزود: يكي از ويژگي‌هاي مهم همايش بيمه و توسعه، ايجاد پيوند ميان صنعت بيمه و دانشگاه است و به همين منظور همه ساله مشاركت جامعه دانشگاهي به ويژه در رشته‌هاي مرتبط با صنعت بيمه گسترده تر مي‌شود.
مطيعي گفت: خوشبختانه با تصميمات اتخاذ شده از سوي شوراي سياست‌گذاري همايش، موضوع هر همايش در پايان همايش قبل تعيين و تصويب مي‌شود و همچنين اين امر سطح مشاركت علمي ارائه دهندگان مقالات را به خاطر زمان مناسبي كه در اختيار دارند افزايش مي‌دهد.
دبير اجرايي همايش همچنين برگزاري نمايشگاه جانبي همايش را محدود به غرفه‌اي براي ارائه توليدات و دستاوردهاي علمي و آموزشي توسط بيمه مركزي، پژوهشكده بيمه و سنديكاي بيمه‌گران دانست و اعلام كرد: به منظور ترويج فرهنگ بيمه در نظر است برخي توليدات علمي و نشريات نيز به شركت‌كنندگان ارائه گردد.

نام:
ایمیل:
* نظر: