کد خبر: ۳۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
همایش بحران های ژئوپلیتیکی جهان اسلام با حضور دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ، سردار سرلشکرسيديحيي‌رحيم‌صفوي مشاورعالي مقام‌معظم‌رهبري ودبيرهمايش و انديشمندان وپژوهشگران بين‌المللي برگزارشد.
همايش بحران‌هاي ژئوپليتيکي جهان اسلام با هدف شناسايي بحران‌هاي موجود در جهان اسلام به منظور ترسيم نقشه راه و رسيدن به آينده مطلوب، باحضوردکترمحمدجوادظريف وزيرامورخارجه، سردار سرلشکرسيديحيي‌رحيم‌صفوي مشاورعالي مقام‌معظم‌رهبري ودبيرهمايش و انديشمندان وپژوهشگران بين‌المللي طي روزهاي 24 و25 آبان ماه در سالن ابوريحان دانشگاه شهيد بهشتي برگزارشد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از کل روابط عمومي وتبليغات، بانک انصار در راستاي انجام مسئوليت هاي فرهنگي خود به عنوان يک بانک در تراز انقلاب اسلامي با برپايي غرفه و معرفي محصولات، خدمات و قابليت هاي تخصصي خود در زمينه بانکداري‌نوين و بانکداري‌اسلامي از اين همايش حمايت کرد.
براساس اين گزارش، در غرفه مذکورکتاب هاي آشنايي با عقود اسلامي، فعاليت هاي اجرايي وآموزشي بانک در زمينه بانکداري اسلامي و افتتاح شعبه هاي نمونه ، برگزاري دوره هاي آموزشي کارکنان و پاسخگويي به سوالات شرعي ازطريق سايت بانک درمعرض ديد بازديدکنندگان قرارگرفت.
شايان ذکر است که در اين همايش، وزيرامورخارجه کشورمان با اشاره به مباني دانشي تأثيرگذار در حوزه روابط بين الملل، بر لزوم تبديل چالش‌ها به فرصت‌ها در شرايط سيال امروز و ارتقاي توانمندي هاي ديپلماتيک کشور و سرلشکر سيد يحيي صفوي دبير همايش با بحران خيز دانستن جهان اسلام براثر سياست‌هاي استکباري، بر لزوم ايجاد فضاي همفکري ميان نخبگان دانشگاهي داخل و خارج کشور به منظور دستيابي به ثبات توام با عدالت و روشن کردن چهره اسلام ناب محمدي، تأکيد کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: