کد خبر: ۴۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
دولت عمان اعلام کرد در راستای اجرای توافق نفتی وین که اجرای آن از ابتدای سال 2017 آغاز شده است، تولید نفت خود را کاهش می دهد .
به گزارش نشریه القبس دولت عمان ، روز یکشنبه به خریداران و مشتریان نفتی این کشور اعلام کرد که نفت خام صادراتی که در ماه مارس 2017 تحویل آنها داده خواهد شد با کاهش 5 درصدی همراه است.دولت عمان همچنین توافق کرده است که بر اساس حجم تولید نفت تولیدی و نیاز بازار به صورت ماهیانه خریدارانش را در جریان کاهش تولید جهت اجرای توافق وین قرار خواهد داد .

پیش از این محمد الرحمی وزیر نفت و گاز عمان دراین زمینه اعلام کرده بود که مسقط درجهت مشارکت برای اجرای توافق بین المللی تولید نفت خود را روزانه 45 هزار بشکه کاهش خواهد داد. کشورهای عضو اوپک پیش از این توافق کردند تا بار دیگر با هدف تثبیت بازار و افزایش قیمت های جهانی نفت، یک میلیون و ٢٠٠ هزار بشکه از تولید روازنه نفت خود بکاهند و از کشورهای غیرعضو نیز خواسته اند برای همراهی با آنها در این طرح، روزانه ٦٠٠ هزار بشکه از تولید خود بکاهند. آنها به همین منظور بار دیگر دعوتنامه ها را برای کشورهای غیر عضو اوپک از جمله روسیه، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، عمان، مصر، بحرین، کلمبیا، مکزیک، ترینیداد و توباگو، بولیوی، نروژ و کانادا ارسال کردند .

برچسب ها: عمان ، تجارت آنلاین ، نفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار