کد خبر: ۴۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
جلسه مشترک مسئولین بانک قرض الحسنه مهر ایران و وزارت نیرو، ظهر امروز در محل دفتر قائم مقام وزیر برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران؛ این نشست با حضور مهندس محمودی قائم مقام وزیر نیرو، اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، توکلی مدیر امور استان ها، حیدری رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی و سلطانیان مدیر شعب استان تهران برگزار گردید.
در این جلسه محمودی با تاکید بر سنت قرض الحسنه در جامعه اسلامی بیان داشت: ماهیت این نوع تسهیلات به گونه ای است که انتفاع آن می تواند تاثیر بسزایی در میان اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه داشته باشد.
قائم مقام وزیر نیرو ادامه داد: ارگان ها و نهادهای مختلف می توانند در جهت ترویج سنت الهی قرض الحسنه، علاوه بر افزایش رفاه پرسنل و رفع احتیاجات ضروری آنان در قبال تمرکز بخشی از درآمدهای خود در بانک قرض الحسنه مهر ایران در یاری رساندن به نیازمندان جامعه سهیم باشند.
وی با اشاره به همکاری و ابراز رضایت این وزارت خانه با شعبه سلیمان خاطر بانک اظهارداشت: فضای خوب و مدیریت بهینه زمان از ویژگی های بارز و برتر بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد که مانع اتلاف وقت مشتری می شود.
محمودی قائم مقام وزیر نیرو افزود: وزارت نیرو آمادگی کامل خویش را جهت افزایش تعاملات فی ما بین اعلام داشته و زمینه سازی انعقاد تفاهمنامه و بررسی راه های ارتقاء هم افزایی بیشتر یکی از اهداف مشترک دو مجموعه می باشد.
اکبری مدیرعامل بانک در ادامه بیان داشت: یکی از تفاوت های نظام پولی و مالی اسلام به رسمیت شناختن انگیزه های معنوی در تنظیم رفتارهای اقتصادی در جهت رفع نیازهای ضروری و اجتماعی به شمار می آید.
وی تصریح کرد: ترویج سنت قرض الحسنه در جامعه ای اسلامی یک تکلیف همگانی می باشد و بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای رسیدن به این مهم گامهای موثری را برداشته است.
در پایان اکبری ضمن تشکر و قدردانی از همکاری های صورت گرفته میان وزارت نیرو و بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهارداشت: با توجه به حسن فعالیت های صورت گرفته در سالهای گذشته؛ استمرار و تقویت همکاری های فی مابین نیازمند برگزاری جلسات کارشناسی با حضور نمایندگان مربوطه می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: