کد خبر: ۴۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
دیه جوان 34 ساله ای که در تاریخ 4/3/94 در اثر حادثه اتومبیل و شدت جراحات وارده دچار زندگی نباتی شده است توسط مدیر کل بیمه ایران استان گیلان پرداخت گردید.
دیه این مرد جوان که دارای همسر و یک فرزند میباشد طبق قانون تعدد دیات و گزارش پزشکی قانونی و همچنین رای صادره توسط دادگاه به مبلغ هشت میلیارد و نود میلیون ریال تعیین شد.
آقای حجت اله فلکیان مدیر کل بیمه ایران استان گیلان به همراه آقایان اخوان معاون اداری و مالی ، جوهرپاس معاون فنی خسارت و خوشرفتار رییس بیمه ایران مرکز صومعه سرا ضمن حضور در دفتر قاضی محمودی سراوانی ریاست دادگستری شهرستان ماسال ضمن دیدار و ابراز همدردی با خانواده مصدوم چک خسارت را تقدیم ایشان نمودند.
در این دیدار آقای فلکیان ضمن اشاره به پرداخت خسارت دیه ده میلیارد ریالی که ماه قبل از سوی بیمه ایران استان گیلان پرداخت شده بود اظهار داشتند واحد های خسارت استان در کمترین زمان ممکن پرونده های خسارتی مالی و جانی را بررسی و پرداخت مینمایند همچنین در بخش خسارت درمان هم بیش از سیصد هزار نفر بیمه شده در استان وجود دارند که بررسی و پرداخت پرونده ها به روز محاسبه و انجام میشود.
قاضی محمودی سراوانی نیز ضمن تشکر از زحمات پرسنل بیمه ایران، به تعامل خوب بیمه ایران با قوه قضاییه اشاره داشته و بیمه ایران را بهترین بیمه جهت خدمت گزاری به مردم دانسته اند.

نام:
ایمیل:
* نظر: