کد خبر: ۴۳۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
تازه ترین نشریه داخلی شرکت بیمه دانا با محوریت" بیمه و برند" منتشر شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا در شماره 117 و 118 ماهنامه دانا که با رویکرد خبری، تحلیلی و اطلاع رسانی منتشر می شود، مطالب متنوعی همچون برنامه های جدید برای تقویت برند دانا در بازار، نظارت بهینه عامل ارتقای سطح بهره وری، توسعه صنعت بیمه در گرو برندینگ، نقش برند در افزایش سهم بازار، بازاریابی و برند سازی در صنعت بیمه و بازدید مدیر عامل از شعب این شرکت به چشم می خورد .
در این شماره همچنین مطالب دیگری در خصوص کاهش نرخ ریسک سرمایه گزاران خارجی در صنعت بیمه پس از برجام، تغییر سیستم های اداری و مالی، بررسی قانون جدید بیمه شخص ثالث و چالش های پیش رو و گزارش کاملی از اقدامات بیمه دانا در خدمت رسانی به زائران اربعین امسال به چاپ رسیده است .

نام:
ایمیل:
* نظر: