کد خبر: ۴۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: بحث حقوق های نجومی این روزها انگار مرز و کشور و ملیت نمی شناسد. براساس داده ها از 100 هزار سازمان خیریه، بسیاری از مقامات این خیریه ها حقوق بازنشستگی 1 میلیون دلاری از این سازمانهای خیریه دریافت کردند.
به گزارش تجارت آنلاین، حقوق های میلیون دلاری برای مقامات خیریه ها، ساخت ذخیره مالی برای برگزیت، غلط بودن ادعای ترامپ درباره شنود تلفنش توسط باراک اوباما و خرید شرکت جنرال موتورز از سوی پژو از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های امروز جهان هستند.

*حقوق های میلیون دلاری برای مقامات خیریه ها – وال استریت ژورنال
سازمانهای خیریه که از پرداخت مالیات معاف هستند و این امر باعث شده تا کارمندان و مدیران ارشد این سازمانها نیز از حقوق های بالا هفت رقمی  برخوردار شوند. براساس داده ها از 100 هزار سازمان بسیاری از مقامات این خیریه ها به جز کار در این سازمانها ، شرکت های دیگری را نیز مدیریت داشتند. بسیاری از این مقامات حقوق بازنشستگی 1 میلیون دلاری از این سازمانهای خیریه دریافت کردند.
حقوق های نجومی این بار برای مقامات خیریه ها!

*ساخت ذخیره مالی برای برگزیت – گاردین
فیلیپ هاموند وزیر دارایی انگلیس به زودی برای جلوگیری از ضربه های اقتصادی برگزیت اقدام به ایجاد یک ذخیره مالی برای این امر می کند. انتظار می رود درآمدهای مالیاتی برای ساخت ذخیره مخارج برگزیت ایجاد شود تا ازکاهش هزینه های دولتی در بخش بهداشت و درمان جلوگیری شود. همچنین 12 میلیارد پوند باید به بخش بهداشت برای حل بحران کنونی اختصاص داده شود.
حقوق های نجومی این بار برای مقامات خیریه ها!

*رئیس اف بی آی درمقابل ترامپ – نیویورک تایمز
جیمز کومی مدیر اف‌بی‌آی معتقد است که ادعای ترامپ درباره شنود تلفنش توسط باراک اوباما غلط است. مدیر اف‌بی‌آی از وزارت دادگستری آمریکا خواسته علنا اتهامات جنجالی و بی‌اساس ترامپ مبنی بر اینکه اوباما در جریان کارزار انتخاباتی اخیر آمریکا مکالمات او را شنود کرده، رد کند. کومی در درخواست خود از وزارت دادگستری مطرح کرده که "هیچ مدرکی در حمایت از آن وجود ندارد و این مساله تلویحا اشاره داد که اف‌بی‌آی نقض قانون کرده است."
حقوق های نجومی این بار برای مقامات خیریه ها!

*پژو شرکت جنرال موتورز را خرید – فایننشال تایمز
گروه خودروسازی پژو سیتروئن تملک نمایندگی جنرال موتورز در اروپا را به قیمت 2.3 میلیارد یورو به دست گرفت. این توافق باعث می شود شرکت پژو به خوبی در بازار منطقه اروپا فروش داشته باشد. این شرکت همچنین با قراردادی 1.3 میلیارد یورویی شرکت خودروسازی اوپل را خریداری کرد.سهام شرکت پژو پس از این قراردادها 5.25 درصد رشد داشت.
حقوق های نجومی این بار برای مقامات خیریه ها!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار