کد خبر: ۴۴۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: رفراندوم در ترکیه باعث تیره تر شدن زندگی مهاجران ترک تبار ساکن آلمان شده است. درگیری و خشونت درمیان جامع مهاجرین ترک با یکدیگربرسر رفراندوم باعث شده تا آنها به نظر آلمانی ها بیشتر بیگانه به نظر برسند.
به گزارش تجارت آنلاین، ورود بانک مرکزی آمریکا به تصمیم گیری های بازار کار، جنگ درونی کاخ سفید برسر تجارت، بالا گرفت اختلافات بین ترکهای مهاجر و آلمانی ها و چین درانتظار نتایج انتخابات فرانسه از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز یکشنبه جهان هستند.

*رشد بازارکار راه را برای بانک مرکزی آمریکا باز کرد- وال استریت ژورنال
افزایش در نرخ رشد بازارکار راه را برای تصمیم گیری فدرال رزرو آمریکا باز کرد. این احتمال زیاد است تا هفته آینده با توجه به قدرت یافتن میزان استخدام و افزایش درآمدها ، نرخ بهره های بانکی افزایش داشته باشد. داده های مربوط به اشتغالزایی و نرخ بیکاری منتشر شده توسط وزارت کار ایالات متحده آمریکا در زمان آغاز دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ امیدوار کننده است.آمارها نشان می دهد اقتصاد ایالات متحده در ماه فوریه سال جاری ۲۳۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرده است.  
ظهور هلال تاریک در آسمان آلمان

*جنگ درونی کاخ سفید برسر تجارت – فایننشال تایمز
اختلاف نظر درباره قوانین تجاری در میان گروه های مختلف در کاخ سفید بالا گرفته است. طرفداران ناسیونالیست ترامپ در مقابل میانه روهای جمهوریخواه قرارگرفتند.دیدارهای دفتر رئیس جمهور پراز بحث های داغ میان ناسیونالیست های طرفدار اقتصاد حفاظت گرانه و طرفداران میانه رو تجارت با دیگر کشورها است.
ظهور هلال تاریک در آسمان آلمان

*هلال تاریک، آلمان اردوغان داستان یک جدایی – اشپیگل
رفراندوم در ترکیه باعث تیره تر شدن زندگی مهاجران ترک تبار ساکن آلمان شده است. درگیری و خشونت درمیان جامع مهاجرین ترک با یکدیگربرسر رفراندوم باعث شده تا آنها به نظر آلمانی ها بیشتر بیگانه به نظر برسند. در همه پرسی که به زودی در ترکیه برگزار می شود گزینه قدرت بیشتر برای رئیس جمهوری ترکیه به آزمایش گذاشته می شود.
ظهور هلال تاریک در آسمان آلمان

*چین درانتظار نتایج انتخابات فرانسه – ساوت مورنینگ پست
چین هوشیارانه درحال مشاهده رقابت های انتخاباتی فرانسه است که بر ارزش سهام یورو و تمامیت اتحادیه اروپا تاثیرگذار خواهد بود.کشور چین نسبت به تاثیر انتخابات بر همکاری های اتحادیه اروپا با پکن و سرمایه های چین در بازار سهام یورو نگران است. درصورتی پیروزی مارین لوپن رهبر حزب راست افراطی جبهه ملی و از مخالفان اتحادیه اروپا به سرمایه چین در بازارهای بورس صدمه فراوانی وارد خواهد شد.
ظهور هلال تاریک در آسمان آلمان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار