کد خبر: ۴۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
بیست و یکمین شماره ماهنامه تحليلي ، خبري اطلاع رساني افق بيمه با تمركز بر اهمیت پوشش بیمه نامه آتش سوزی به دو زبان فارسي و انگليسي منتشر شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي پژوهشكده بيمه، این شماره به نقش آفرینی صنعت بیمه در مواجهه با حوادث فاجعه آمیز پرداخته است و در ادامه به تاریخچه بیمه های آتش سوزی و ضرورت تهیه بیمه نامه شرکت اسکور فرانسه آن می پردازد. 
تدوین راهنمای زلزله از دیگر مطالبی است که در پی همکاری های آموزشی و علمی شرکت اسکور فرانسه با پژوهشکده بیمه توسط این شرکت فرانسوی برای چاپ در نشریه افق بیمه ارایه شده است. همچنین در این شماره میزگردی با عنوان ارزیابی ریسک حوادث طبیعی در ایران با مدیران این شرکت به چشم می خورد.
آشنایی با بیمه مستاجرین، نگاهی به بیمه نامه مسئولیت مستاجر در مقابل موجر و ارائه برنامه توسعه بیمه خرد توسط بانک جهانی عناوین مقالاتی است که در این نشریه آمده است.
گزارش پنل های تخصصی همایش بیمه و توسعه و بازتاب نظرات سخنرانان خارجی همایش، گزارش نمایشگاه کتاب دانشجویی با عنوان طرح ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تخصصی بیمه و گزارش افت نرخ های بیمه جهان برای چهاردهمین سه ماهه متوالی از جمله گزارش های افق بیمه است. در این شماره همچنین به معرفی دو کتاب خارجی با عناوین مدیریت ریسک در بیمه اتکایی،از آتش سوزی در شهر تا گرمایش زمین و بیمه منازل مسکونی به زبان ساده و درج گفتگوی اختصاصی با مدیر موسسه مالی سوییس در خصوص مشارکت بیمه گران اتکایی و بانکداران ایرانی در بخش اوراق قرضه حوادث طبیعی پرداخته شده است.
گفتني است در بخش خارجي نشريه نيز جدیدترین پژوهش هاي انجام شده توسط پژوهشكده بيمه برای خوانندگان ترجمه و ارائه شده است. مروری بر دستاوردهای همایش بیمه و توسعه و مصاحبه با میهمانان خارجی این همایش از ديگر عناويني است كه در بخش خارجی اين نشريه مي خوانيم.


نام:
ایمیل:
* نظر: