کد خبر: ۴۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان البرز ضمن دیدار و گفتگو با همکاران، خرید دین را کارگشاترین محصول برای صنعت کشور دانست.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان البرز، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک - در این بازدید ابراز داشت: بر اساس الگوهای اصول مدیریت، دیدار با همکاران و بررسی موانع و مشکلات آن ها و تصمیم گیری برای تسهیل و سرعت بخشی به فعالیت های حرفه ای و تخصصی آنان از مهمترین اهداف بازدیدهای میدانی است که در نهایت بر راندمان کاری، نتایج مثبتی خواهد داشت.
ایمانی عملکرد و ارتقاء بهره وری را مستلزم برخورداری از راهکارهای عملیاتی دانست و ادامه داد: مدیران و کارکنانی می توانند زمینه جذب، حفظ و نگهداشت مشتریان را فراهم کنند که روز به روز بر آگاهی خود بیفزایند و در این زمینه، تخصص و برآورد صحیح از مطالبات مشتریان و سپرده گذاران را به کار گیرند.
وی در ادامه نظم و انضباط کاری را هسته اصلی فعالیت های اقتصادی و بانکی عنوان کرد و افزود: برخورداری از یک برنامه منسجم برای پیشرفت و تکامل سازمان در جهت نیل به اهداف بانک، یکی از اولویت هایی است که همه همکاران در بخش های مختلف باید اقدامات و فعالیت های خود را بر اساس این برنامه های مدون، تنظیم و اجرایی کنند.
ایمانی با اشاره به رقابت شدید بین بانک ها و موسسات اعتباری، خاطر نشان کرد: خوشبختانه استان البرز با پیروی از سیاست گذاری های کلان بانک و تکیه بر ارتقاء مهارت و تخصص همکاران، در رقابت نزدیک میان بانک های مختلف استان، عملکرد بسیار موفقی داشته است.
وی با اشاره به لزوم ارتقاء نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری برای ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان، عنوان کرد: با آموزش صحیح علوم ارتباطی، می توانیم تعاملات گسترده تری با مشتریان، مدیران و صاحبان مشاغل و صنایع برقرار کنیم و در زمینه جذب منابع پایدار موفق تر از قبل عمل نماییم.
در ادامه، پیمان موحد - رئیس اداره امور شعب استان البرز - نیز ضمن قدردانی از حضور مدیر عامل بانک و هیات همراه گفت: موفقیت یا عدم موفقیت یک سازمان به عملکرد نیروی انسانی آن بستگی دارد و بی شک افتخارات کسب شده بانک مهر اقتصاد در عرصه های مختلف اقتصادی نیز مرهون همت و تلاش خانواده بزرگ مهر می باشد.
گفتنی است معاونین امور مناطق، پشتیبانی و مهندسی، سرمایه انسانی و مدیر کل بازرسی و حسابرسی مدیر  عامل بانک مهر اقتصاد را در بازدید از شعب هشتگرد، نظرآباد، کمالشهر، محمدشهر، فردیس و جمهوری همراهی کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: