کد خبر: ۴۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
مدیران ارشد بانک کشاورزی در نشست پایان سال با دکتر شهیدزاده مدیرعامل بانک کشاورزی برای تداوم خدمت رسانی به هم نوعان و حفظ وحدت و یکدلی در سال پیش رو ، هم پیمان شدند.
مدیران ارشد بانک کشاورزی در نشست پایان سال با دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی برای تداوم خدمت رسانی به هم نوعان و حفظ وحدت و یکدلی در سال پیش رو ، هم پیمان شدند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، نشست پایان سال مدیرعامل و مدیران ارشد بانک کشاورزی روز چهارشنبه 25 اسفند در ساختمان ادارات مرکزی این بانک برگزار شد.
بر اساس این گزارش دکتر شهیدزاده هدف از این گردهمایی را شکرگزاری پروردگار برای توفیقات چشمگیر سال 1395 و بیعت برای ادامه وحدت ، همدلی و خدمت رسانی به هم نوعان در سال پیش رو اعلام کرد.
وی افزود: اگر امروز خدمات بانک کشاورزی در جامعه مورد تجلیل و قدردانی قرار می گیرد نشانه لطف خدا، حمیت، وحدت ویکدلی ، علاقه وافر و غیرت سازمانی ما در بانک کشاورزی است .
دکتر شهیدزاده با تاکید بر ماهیت تحول و دگرگونی در فصل بهار، از خداوند در سال پیش رو توفیق کسب فضائل، اخلاق و توسعه را مسئلت کرد و افزود: بیایید همچون بهار بخشنده باشیم تا سبز شویم چراکه فرصت جوانه زدن کوتاه است .
وی تصریح کرد: مفتخریم که بانک کشاورزی پشتیبان بهار است و از رویش حمایت می کند تا امنیت غذایی جامعه تامین شود.
دکتر شهیدزاده ضمن اظهار خرسندی از موفقیت های سال 1395 در نیل به اهداف و انجام وظایف محوله، گفت: این موفقیت ها در سایه وحدت و همدلی ما بوده است؛ وحدت عامل اقتدار ، عزت و استقلال است و آرمان و امید دوستان و عظمت یک سازمان در این وحدت متجلی است.
وی درپایان خاطر نشان کرد: امروز بار دیگر با یکدیگر بیعت می کنیم تا در خدمت هم نوعان باشیم و برای ارتقای زندگی مردم تلاش کنیم و بدانید که دعای خیر مردم پشتیبان ما خواهد بود.  
شایان ذکر است دکتر شهیدزاده در این نشست از 38 سال خدمت صادقانه ، مدبرانه و تعصب سازمانی زبانزد حشمت الله نظری عضو هیات مدیره بانک کشاورزی قدردانی و ضمن تودیع، برای وی در دوران بازنشستگی آرزوی موفقیت و تندرستی کرد .


نام:
ایمیل:
* نظر: