کد خبر: ۴۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
دکتر فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌: هدف پست‌بانک‌ایران توسعه و تولید پایدار در روستاهای سطح کشور است .
دکتر فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران در همایش سراسری دهیاران و کارآفرینان روستائی استان قزوین که با حضور استاندار برگزار شد گفت: هدف پست‌بانک‌ایران توسعه و تولید پایدار در روستاهای سطح کشور است که این امر با مشارکت همگانی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در روستاها مثمرثمر خواهد شد.
 به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: دکتر فرحی در ادامه اظهار داشت: دغدغه مسئولان کشور توسعه روستاها می‌باشد که در این راستا این بانک به‌عنوان تنها نهاد مالی موثر در مناطق روستائی و کم‌برخوردار در حوزه ICT فعالیت می‌کند.
وی افزود: پست‌بانک در راستای نقش توسعه‌ای و تخصصی در حوزه ICT اقدام به اعطای تسهیلات به طرح‌های تولیدی روستائی با توجه به توجیه اقتصادی آن پس از بررسی در کارگروه مربوطه می‌نماید.
فرحی در ادامه عنوان کرد: این بانک به‌عنوان نهاد مالی و بانکی تسهیل کننده اجرای طرح‌های حوزه‌های ICT و IT است که شرکت‌های دانش‌بنیان جهت تأمین منابع مالی خود می‌توانند با نرخ‌های ترجیحی از این بانک تسهیلات دریافت کنند. 
مدیرعامل هم‌افزائی را عامل توسعه دانست و افزود: باید ظرفیت‌های موجود در هر استان را شناسائی کرده و با بهره‌برداری مناسب از آن ضمن ارائه خدمات ارزنده به روستائیان در راستای اشتغالزائی از تولیدات پایدار حمایت کنیم.
همچنین دکتر همتی استاندار قزوین در این همایش ضمن قدردانی از پست‌بانک‌ایران در اهتمام ویژه به روستاها و مناطق محروم گفت: خوشبختانه تعاملات و مشارکت خوب بین این بانک و دهیاری‌ها موجب ارتقاء سطح اائه خدمات کیفی در این مناطق شده است.
استاندار قزوین درپایان اظهارداشت: خوشبختانه توفیقات خوبی در زمینه اقتصاد مقاومتی کسب نموده‌ایم که باید در ادامه نیز باید با همکاری و هم‌افزائی خود دولت را در دستیابی به اهداف تولید ملی حمایت کنیم.
گفتنی است: در این همایش تفاهم‌نامه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زائی بین پست‌بانک‌ایران و استانداری قزوین 
جهت پرداخت تسهیلات اشتغالزائی در راستای توسعه مناطق روستائی و کمک به تولید، اشتغال، خودکفائی و توانمندی دهیاری‌ها امضاء و مبادله شد که طی آن تسهیلات موردنیاز برای رونق تولید به معرفی‌شدگان از سوی استانداری در قالب طرح‌های اشتغال زائی و فعالیت های دانش‌بنیان و فعالان IT اعطاء می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: