کد خبر: ۴۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
همزمان با اعياد شعبانيه و در راستاي ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي در حوزه آموزشي، کلنگ احداث سه مدرسه جديد بانک اقتصادنوين به زمين زده شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي بانک اقتصاد نوين، با آغاز احداث اين مدارس تعداد مدرسه‌هاي بانک اقتصادنوين به 25 باب رسيد که از اين تعداد 13 باب در حال ساخت و 12 مدرسه نيز در حال خدمت‌رساني به کودکان ا ين سرزمين در حوزه آموزش است.
مدارس اقتصادنوين در استان کرمانشاه در دو روستاي نوروزآباد و سررود شهرستان جوانرود استان کرمانشاه و روستاي رش‌وان‌لو شهرستان شيروان استان خراسان شمالي احداث خواهد شد که در مراسم‌هاي جداگانه با حضور جمعي از مسئولان بانک اقتصادنوين به همراه مقامات ارشد شهرستان‌هاي جوانرود و شيروان، مديران سازمان نوسازي و تجهيز مدارس، نمايندگان مجمع خيرين مدرسه ساز و تعداد کثيري از دانش آموزان و اهالي اين روستاها، کلنگ ساخت اين مدارس به زمين زده شد.
گفتني است بانک اقتصادنوين در راستاي فرهنگ سازي و مسئوليت‌هاي اجتماعي و با توجه به اهميت آموزش فرزندان سرزمين‌مان، مشارکت در مدرسه سازي در مناطق محروم را در سنوات اخير در دستور کار قرار داده و تاکنون اقدامات موثري را در اين حوزه انجام داده که در آخرين مورد و همزمان با روز معلم در هفته گذشته احداث دو مدرسه جديد بانک اقتصادنوين در روستاهاي استان کردستان آغاز شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: