کد خبر: ۴۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
آغاز عمليات اجرايي احداث بيست و ششمين مدرسه "مهر نوين" در شهرستان فيروزکوهکلنگ احداث بيست و ششمين مدرسه "مهر نوين" در شهرستان فيروزکوه استان تهران به زمين خورد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، همزمان با اعياد شعبانيه و با هدف توسعه دانايي، طي مراسمي با حضور مقامات ارشد شهرستان فيروزکوه، مديران سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس کشور و مديران بانک اقتصادنوين عمليات اجرايي احداث بيست و ششمين مدرسه بانک اقتصادنوين با نام "مهر نوين" آغاز شد.
در اين مراسم محمد رضا بنار مديرکل آموزش و پروش شهرستان فيروزکوه ضمن تشکر از اين اقدام خداپسندانه بانک اقتصادنوين با اشاره به مشکلات و کمبودهاي شهرستان فيرزوکوه در حوزه توسعه و تجهيز مدارس به اقدامات انجام شده و در دست انجام در اين شهرستان اشاره کرد و ابراز اميدواري کرد با احداث اين مدرسه بخشي از مشکلات دانش‌آموزان و معلمان اين شهرستان مرتفع گردد.
علي بهرامي، معاون دفتر مشارکت‌هاي مردمي اداره کل نوسازي توسعه و تجهيز مدارس استان تهران نيز در اين مراسم، با اشاره به تفاوت محروميت اقتصادي و محروميت آموزشي، استان تهران را يکي از محروم‌ترين استان‌ها به لحاظ آموزشي دانست و اظهار داشت، علاوه بر لزوم احداث مدارس جديد مشکل مدارس فرسوده و ضرورت تخريب و بازسازي اين مدارس نيز وجود دارد که اعتبارات دولتي پاسخگوي اين نياز نيست و بدون حمايت خيرين قادر به انجام اين ماموريت نخواهيم بود.
لازم به ذکر است با ساخت اين مدرسه جديد در شهرستان فيروزکوه شمار مدارس "مهر نوين" در مناطق محروم کشور به بيست و شش مدرسه خواهد رسيد.

نام:
ایمیل:
* نظر: