کد خبر: ۴۷۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: نگاه ترزا می به پرتگاه، تقویت قدرت شرکت های تکنولوژی در بازار بورس، خطر آلودگی هوا در چین و موج یا سونامی در فرانسه از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز شنبه جهان هستند.
*تقویت قدرت شرکت های تکنولوژی در بازار بورس  - وال استریت ژورنال
بسیاری از خریداران سهام در بازارهای بورس در این ماه بیشتر متمایل به شرکت های تکنولوژیک و شبکه های اجتماعی چون فیس بوک ، آمازون ، اپل و گوگل بوده است. سال 2017 برای دلار و سرمایه گذران سالی پرقدرت بوده است درعین حال نگرانی نسبت به بی ثباتی در واشنگتن و کندی رشد اقتصادی باعث شده تا ارزش های بورسی کاهش یابند.دراین میان این شرکت های تکنولوژیک توانسته اند 41 درصد سهام های بازار بورس را به خود اختصاص دهند.
بانوی نخست وزیر روی لبه پرتگاه!

*خطر آلودگی هوا در چین-  ساوت چاینا مورنینگ پست
آلودگی هوا در چین برای مردم این کشور بیش از هر نقطه ای در جهان خطرناک است. بنابراین نگرانی درباره آلودگی هوا به یکی از موضوعات مطرح در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. چین دیگر حس نمی کند که آلودگی هوا جزو مسئولیتش نیست و تنها مقصر کشورهای غربی هستند..از بین بردن آلودگی هزینه بر است اگرچه سرمایه گذاری درآن موقعیت شغلی نیز ایجاد خواهد کرد برای این امر 350 شرکت چینی سبز تشکیل شدند.بخش زیادی از این سرمایه گذاری دولتی است و برای حمایت از توافقات آب و هوایی پاریس است. 50 میلیارد یوآن برای بهبود وضعیت آب و 47 میلیارد یوآن در پاکسازی فاضلابها سرمایه گذاری شده است.
بانوی نخست وزیر روی لبه پرتگاه!

*نگاه ترزا می به پرتگاه – تایمز
نخست وزیر انگلیس در جریان انتخابات زودهنگام اکثریت کرسی های حزب محافظه کار در پارلمان را از دست داد. دولت ترزا می برای بقا نیازمند تشکیل ائتلاف است. نگرانی ها درباره مذاکرات خروج انگلیس از اتحادیه اروپا یا برگزیت افزایش یافته است. ترزا می به سختی آویزان قدرت شد و ائتلاف با حزب دموکراتیک ایرلند شمالی را پذیرفت.
بانوی نخست وزیر روی لبه پرتگاه!

*موج یا سونامی؟ - لیبراسیون
با نزدیک شدن انتخابات پارلمانی فرانسه در مارسی، پالواس، لیون و اولنی، رای دهندگان آماده دادن کلید به نمایندگان امانوئل ماکرون هستند. فرانسه درانتظار یک تغییر جدی است.بیشتر اعضای حزب "En March"  متعلق به رئیس جمهور فرانسه با استقبال رای دهندگان روبرو شدند.اتحادیه اروپا، مهاجران از جمله موضوعات مطرح است.
بانوی نخست وزیر روی لبه پرتگاه!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار