کد خبر: ۴۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: تجارت پرسود مواد مخدر در اینترنت، نگرانی سرمایه گذاران در بازار نفت، امنیت کلید توسعه و شروع انتخابات پارلمانی فرانسه از مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز یکشنبه دنیا هستند.
*تجارت مواد مخدر در اینترنت – نیویورک تایمز
فروش مواد مخدر به صورت آنلاین باعث توزیع آن در سراسر آمریکا شده است که به صورت بسته های کوچک با پست به مشتری تحویل داده می شود. نیویورک تایمز، خریداری مواد مخدر بیشتر از طریق سایت های سیاه صورت می گیرد که در آن خریداران میتوانند به صورت ناشناس از طریق بیت کوین هزینه خرید را بپردازند.
تجارت پرسود مواد مخدر در اینترنت!

*نگرانی سرمایه گذاران در بازار نفت – وال استریت ژورنال

قیمت های نفت خام در سه هفته اخیر 9 درصد کاهش داشته است و به زیر 50 دلار رسیده است امری که باعث شده تا سرمایه گذاران درباره تامین یا تقاضا نفت کمی تردید کنند. کاهش تولید نفت در جهان باعث شد تا میزان تقاضا افزایش یابد اما با این حال قیمت نفت از اول سال تاکنون 15 درصد کاهش داشته است.
تجارت پرسود مواد مخدر در اینترنت!

*شی: امنیت کلید توسعه – چاینا دیلی

در جریان نشست سران کشورهای سازمان همکاری شانگهای ، شی جینپینگ رئیس جمهور چین اعلام کرد که امنیت کلید توسعه و پیشرفت است. کشور چین از اعضای این سازمان خواستار تقویت هماهنگی برای مبارزه با تروریسم شد.شی جینپینگ گفت : بدون امنیت هیچ توسعه ای وجود نخواهد داشت.
تجارت پرسود مواد مخدر در اینترنت!

*شروع انتخابات پارلمانی فرانسه – لوموند

مردم فرانسه برای شرکت در انتخابات پارلمانی به پای صندوق‌های رای رفتند و براساس نظرسنجی‌ها، رئیس‌جمهوری جدید فرانسه احتمالا اکثریتی که برای اجرای اصلاحات نیاز دارد، به دست می‌آورد. رای‌گیری در دور اول انتخابات پارلمانی در مناطق خارج از کشور فرانسه آغاز شده است. امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری جدید فرانسه احتمال می‌رود که بتواند اکثریت را در پارلمان فرانسه با ۵۷۷ کرسی به دست آورد.
تجارت پرسود مواد مخدر در اینترنت!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار