کد خبر: ۴۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران: اين بانک به صورت تخصصي عمليات بانکداري اسلامي را فقط در بستر قرض الحسنه انجام مي دهد.
مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بيان داشت: اين بانک به صورت تخصصي عمليات بانکداري اسلامي را فقط در بستر قرض الحسنه انجام مي دهد و تمامي فعاليت هاي جاري و عملياتي بانك بر مبناي عقد قرض الحسنه مي باشد.
به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران اکبري ضمن تاکيد به ويژگي هاي مثبت بانکداري الكترونيك و تاثير آن در تسهيل دسترسي مشتريان به خدمات قابل ارائه گفت: بانك براي دستيابي به اهداف تعيين شده اهتمام به الكترونيكي نمودن را از اهداف خويش در سال ۹۶ قرار داده است.
وی خاطر نشان ساخت: در بستر بانکداری اجتماعی باید ساختار بانکداري مدرن اجرا و تمام خدمات به صورت غيرحضوري با استفاده از ابزارهاي روز الکترونيکي و مجازي به مشتريان ارائه شود.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: البته خوشبختانه در سال ۹۵ فاز عملیات اجرایي افتتاح حساب بصورت آنلاين (غيرحضوري) آغاز شده که اتفاقا مورد استقبال مشتريان و آحاد جامعه هدف قرار گرفته است و مصمم هستيم تا عمليات تشکيل پرونده تسهيلاتي بصورت آنلاين را نيز در سال ۹۶ اجراء نماييم، زيرا اصولاً در بانکداري اجتماعي هدف اصلي روان سازي و آسان نمودن امور اجرايي براي كسب رضايت مندي مشتريان است.
وی در ادامه افزود: در بانکداری اجتماعی برای گروه هدف مشتريان در بانک خدمات تخصصي آن بازار هدف ارائه مي شود که باعث کم شدن هزينه ها و افزايش بهره وري نيروي كار مي گردد.
مرتضی اکبری تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در نظر دارد به منظور افزايش رضايتمندي مشتريان باتوجه به نوع فعاليت و نيازهاي آنان و جامعه، خدمات ويژه اي در حوزه بانکداري قرض الحسنه ارائه دهد. در همين راستا باشگاه خيرين اين بانك مصمم است تا با خلق روش هاي نوين، روال ارائه خدمت به مشتريان را تغيير داده و الگوي ارائه خدمت به مشتريان در حوزه قرض الحسنه را متفاوت از آنچه در بانكداري معمول جريان دارد توسعه داده و متحول سازد.

نام:
ایمیل:
* نظر: