کد خبر: ۴۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: حرکت مکرون به سوی کسب اکثریت کرسی های پارلمان، فشار حزب محافظه کار بر ترزا می، افزایش فعالیت داعش در فیلیپین و دشمنان فدرال رزرو در بازارهای بورس از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز دوشنبه جهان هستند.
*حرکت مکرون به سوی کسب اکثریت کرسی های پارلمان - فیگارو
حزب "جمهوری در حرکت" امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در دور اول انتخابات پارلمانی با کسب اکثریت کرسی های پیروز شد و انتظار می رود پس از به دست آوردن اکثریت کرسی ها خود را آماده دور دوم انتخاباتی کند. حزب مکرون 400 کرسی را به خود اختصاص داد و پس از آن حزب جمهوریخواه از راست میانه 95 کرسی و سوسیالیست ها 20 کرسی را به خود اختصاص دادند حزب راست افراطی جبهه ملی 1 کرسی و حزب چپ افراطی 8 کرسی را به خود اختصاص دادند.
لشکرکشی مکرون برای فتح پارلمان فرانسه

*فشار حزب محافظه کار بر ترزا می – فایننشال تایمز

نخست وزیر انگلیس ترزا می به زودی با نمایندگان ناراضی حزب محافظه کار دیدار خواهد کرد تا برنامه های آینده خود را در دولت ائتلافی با حزب دموکراتیک ایرلند شمالی مطرح کند .نمایندگان لیبرال محافظه کار به دنبال اعمال فشار بر نخست وزیر برای مذاکرات برگزیت نرم با اتحادیه اروپا هستند.
لشکرکشی مکرون برای فتح پارلمان فرانسه

*افزایش فعالیت داعش در فیلیپین – نیویورک تایمز

فعالیت های گروه تروریستی داعش که مدتهای زیادی از دید دولت فیلیپین نادیده گرفته شده بود افزایش یافته و باعث کشته شدن بسیاری در شهر ماراوی شده است. سه جنگنده آمریکایی دوشنبه  و در روز استقلال فیلیپین مواضع شبه نظامیان در شهر ماراوی را که اکنون در دست داعش است، بمباران کردند.
لشکرکشی مکرون برای فتح پارلمان فرانسه

*دشمنان فدرال رزرو در بازارهای بورس – وال استریت ژورنال

افزایش نرخ بهره بانکی توسط فدرال رزرو تاثیر قابل قبولی را در بازارهای وال استریت نداشته است. این درحالی است که مقامات فدرال رزرو آمریکا تصمیم به افزایش مجدد نرخ بهره دارند امری که بسیاری درانتظار نتیجه آن در بازارهای مالی هستند جایی که بورس با افزایش همراه بود و سهام اوراق قرضه با کاهش شدید همراه بود.
لشکرکشی مکرون برای فتح پارلمان فرانسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار