کد خبر: ۴۷۵۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
از فرار مالیاتی مورینیو تا خنثی شدن حمله تروریستی در بروکسل
تجارت آنلاین: فرار مالیاتی مورینو، استقبال مرکل از اصلاحات در منطقه یورو، انکار مکزیک از استفاده ابزار جاسوسی علیه منتقدان و خنثی شدن حمله تروریستی در بروکسل از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های چهارشنبه دنیا هستند.
*فرار مالیاتی مورینو – فایننشال تایمز
مقامات مالیاتی اسپانیا اعلام کردند خوزه مورینو مربی تیم فوتبال منچستر یونایتد از اعلام 7 میلیون یور درآمد خود در زمان مربی گری تیم رئال مادرید خودداری کرده است. مورینو در بیانیه ای تاکیید کرده که تمامی وظایف مالیاتی خود را انجام داده است. مورینو متهم به فرار از پرداخت 3.3 میلیون یوریی است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*استقبال مرکل از اصلاحات در منطقه یورو – وال استریت ژورنال

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان خطوطی را برای همکاری با دولت فرانسه در اصلاحات منطقه پولی یورو ارائه داده که نشانه ای واضح از پیشگامی دو کشور آلمان و فرانسه برای تغییر است. آلمان می تواند از نیازهای فرانسه را حمایت کند و دوکشور میتوانند درباره بودجه اتحادیه اروپا به توافق برسند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*انکار مکزیک از استفاده ابزار جاسوسی علیه منتقدان – نیویورک تایمز
دولت مکزیک اخبار مربوط به استفاده از وسایل جاسوسی علیه روزنامه نگاران را تکذیب کرد. انریکه پنانیتو رئیس جمهور مکزیک وعده داده تا گام های بزرگی برای امنیت خبرنگاران بردارد.پیشتر اخبار حاکی از آن بود که دولت مکزیک با حمله به تلفن های همراه فعالان اجتماعی ، خبرنگاران و خانواده هایشان سعی در مبارزه با مخالفان دارد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*حمله تروریستی در بروکسل خنثی شد – لوسئوار
پلیس بلژیک اعلام کرد نیروهای نظامی این کشور یک عملیات انتحاری در ایستگاه قطار مرکزی بروکسل را خنثی کرده است. به گفته یکی از مقام‌های پلیس پایتخت بلژیک، شامگاه سه‌شنبه، سربازان گشت ایستگاه قطار مرکزی بروکسل، پس از یک انفجار کوچک، حمله را خنثی کردند. این حادثه هیچ تلفاتی برجای نگذاشته و عامل حمله، کشته شده است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار