کد خبر: ۴۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
رئیس سازمان خصوصی سازی حسینی در پاسخ به هجمه‌های صورت گرفته در خصوص واگذاری‌های این سازمان گفت: وظیفه خود می‌دانم از کسانی که به آن‌ها تهمت زده شده رفع اتهام کنم.
رفع اتهام رئیس کل سازمان خصوصی سازی از واگذاری‌های دولت
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ پوری حسینی در پاسخ به هجمه‌های صورت گرفته در خصوص واگذاری‌های سازمان خصوصی سازی گفت: این هجمه ها در مجلس شورای اسلامی یکبار برای سوالِ نماینده مجلس درباره واگذاری المهدی و هرمزال از وزیر اقتصاد بود که وی آن سوال را جواب دادند، ولی آن نماینده قانع نشدند و بعد از آن مجلس شورای اسلامی وارد شور شد و رای دادند و صحبت‌های آقای وزیر را قانع‌ کننده دانسته و موضوع منتفی شد.
رئیس کل سازمان خصوصی سازی ادامه داد: یک بحث دیگر درباره پالایشگاه نفت کرمانشاه وجود دارد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی نامه‌ای نوشته بودند، اعتراض کردند و سوالی در آن مورد مطرح کردند و همچنین درخواست تحقیق و تفحص در مورد واگذاری پالایشگاه نفت کرمانشاه دادند. البته این موضوعات به قبل از انتخابات ریاست جمهوری مربوط می‌شد.
رئیس کل سازمان خصوصی سازی اضافه کرد: در آن مورد اعتراض، پیشنهاد و درخواست زیاد بود ولی بعد از صحبت‌های رئیس جمهوری در جمع بخش خصوصی و آن صحبت‌ها درباره "دولت با تفنگ و دولت بی‌تفنگ" و موضوع مربوط به اقتصاد، یکی از خبرگزاری‌ها خبری را از قول یکی از آقایان منتشر کرد که قبلا مدتی در سازمان خصوصی سازی سمتی داشتند و عنوان آن مطلب را فجایع خصوصی‌سازی در دولت یازدهم گذاشتند. 
وی گفت: متاسفانه عبارت‌هایی را در آن مصاحبه گفتند که بسیار بسیار عبارت‌های ناصحیح، ناروا و غلطی بود. چرا که انصافا در مورد سازمان خصوصی سازی بسیار جفا شد و همچنین به دولت یازدهم و بعضی از عزیزان که در دولت هشتم سمت داشتند تهمت‌های بدی زده شد که وظیفه می‌دانم از آنها رفع اتهام کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر: