کد خبر: ۴۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
از استعفای سخنگوی ترامپ تا ابقای دادستان آمریکا
تجارت آنلاین: طرح پکن برای پیشروی در هوش مصنوعی، استعفای سخنگوی ترامپ، نگرانی مدیران نفتی از ریسک تحریم آمریکا بر روسیه و دادستان کل آمریکا در سمتش باقی می ماند از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز شنبه دنیا هستند.
*طرح پکن برای پیشروی در هوش مصنوعی – ساوت چاینا مورنینگ پست
دولت چین قصد دارد تا سال 2020 سرعت فن آوری هوش مصنوعی را افزایش دهد و تا سال 2030 به عنوان کشور پیشرو در هوش مصنوعی جهان تبدیل شود.چین درحال حاضر دومین سرمایه گذار جهان در هوش مصنوعی است و این طرح را برای پیشی گرفتن از آمریکا طراحی کرده است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*استعفای سخنگوی ترامپ – نیویورک تایمز

شان اسپایسر، سخنگوی کاخ سفید آمریکا از سمت خود کناره گیری کرد. دلیل استعفای آقای اسپایسر را اختلاف نظر با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا بر سر انتصاب مدیر جدید ارتباطات کاخ سفید عنوان کرده‌اند. آنتونی اسکاراموچی، که به این سمت منصوب شده ۵۳ ساله و مدیر یک شرکت سرمایه ‌گذاری است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*نگرانی مدیران نفتی از ریسک تحریم آمریکا بر روسیه – فایننشال تایمز
 تحریم های اعمالی مجلس سنای آمریکا علیه روسیه باعث کاهش قیمت نفت جهانی شد. این تحریم ها می توانند بر مشاغل آمریکایی وابسته به صنایع نفت و گاز جهان تاثیر بدی داشته باشند. مدیران نفتی جهان هشدار دادند این تحریم ها می تواند باعث ضربه به شرکت های نفت و گاز آمریکا در دیگر کشورهای جهان شود.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*دادستان کل آمریکا در سمتش باقی می ماند- وال استریت ژورنال
 جف سشنز دادستان کل آمریکا اعلام کرد که به رغم انتقادات فراوان رئیس جمهوری آمریکا از عملکرد وی،  تا زمان مقتضی  به انجام وظایف محوله در سمت خود ادامه خواهد داد.جف سشنز، دادستان کل آمریکا درست ساعاتی پس از انتقادات تند و علنی ترامپ از عملکرد خود با حضور در یک کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: «من افتخار دارم که در سمت دادستان کل انجام وظیفه نمایم. ما عاشق این شغل هستیم. ما این بخش را دوست داریم و تصمیم دارم تا زمان مقتضی، به انجام وظایف محوله ادامه دهم».
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار