کد خبر: ۴۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
اتاق بازرگانی طی اطلاعیه ای از وزیر و واردکنندگان پوزش خواست
اتاق بازرگانی ایران امروز بابت اعتراض یکی از اعضای این اتاق به واردات بیسکویت طی اطلاعیه‌ای از وزیر صنعت، معدن و تجارت عذرخواهی کرد.
عذرخواهی به خاطر اعتراض بیسکوئیتی!
اتاق بازرگانی ایران امروز بابت اعتراض یکی از اعضای این اتاق به واردات بیسکویت طی اطلاعیه‌ای از وزیر صنعت، معدن و تجارت عذرخواهی کرد.
به گزارش تجارت آنلاین در بیست و ششمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران طی اطلاعیه‌ای بابت اعتراض یکی از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران به واردات بیسکویت در جلسه گذشته این اتاق،  از وزیر صنعت، معدن و تجارت عذرخواهی شد.
براساس این گزارش: در این اطلاعیه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران ضمن پوزش از وزیر صنعت و مسئولین از کلیه تجار و واردکنندگانی که با رعایت تمامی قوانین فعالیت می‌کنند بابت اعتراض خدا شکر کاظمی عضو هیات نمایندگان این اتاق به واردات بیسکویت عذرخواهی کرد.
در جلسه دو هفته پیش اتاق بازرگانی ایران عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران با گذاشتن چند نوع بیسکویت وارداتی بر روی میز هیئت رئیسه به روند واردات بیسکویت به ویژه بیسکویت های آلمانی اعتراض کرده بود و در آن جلسه از وزیر صنعت خواست تا از واردات بی‌رویه کالاهای خارجی که منجر به بیکاری جوانان و نابودی تولید داخلی می‌شود جلوگیری شود.
وی در آن جلسه بیان داشت: وقتی امکان تولید انواع بیسکویت با بهترین کیفیت و حتی کیفیت صادراتی در داخل کشور وجود دارد چه لزومی دارد که این کالا از کشورهای اروپایی وارد شود.
کاظمی در آن جلسه بیان داشت: وقتی صنایع داخلی ما در رکود به سر می‌برند چرا وزیر باید اجازه واردات صادر کند.
وی افزود: واردات بی‌رویه کالاهایی که امکان تولید آن در داخل وجود دارد باعث شده تا تعداد کارگرهای کارخانه روی به تعطیلی‌ام از 1200 نفر به حدود صد نفر کاهش یابد.

نام:
ایمیل:
* نظر: