کد خبر: ۴۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: انعکاس جنگ سرد در ارتش آمریکا، درخواست توقف آزمایش های موشکی کره شمالی از سوی چین، سرمایه گذاری انگلیس در چین و پایان افسانه خودروسازی آلمان از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز دوشنبه دنیا هستند.
*انعکاس جنگ سرد در ارتش آمریکا – نیویورک تایمز
مانور ده روزه ارتش آمریکا در شرق اروپا پنجره ای به سوی به روزرسانی ها و تاکتیک های فرماندهان ارتش است که زمانی از این استراتژی برای مقابله با جنگ سرد. پس از بیش از یکدهه جنگ در عراق و افغانستان ، ارتش ایالات متحد به دنبال یادگیری مجدد مهارت های دوران جنگ سرد است تا درمقابل تهدید روسیه در شرق اروپا استفاده کند.
از ظهور دوباره جنگ سرد تا پایان افسانه خودروسازی آلمان 

*چین خواستار توقف آزمایش های موشکی کره شمالی – گاردین
چین از کره شمالی خواست تا جامعه جهانی را تحریک نکند و اعلام کرد موقعیت در شبه جزیره کره در مرحله ای حساس قراردارد. چین اخیرا به تحریم اعمالی علیه کره شمالی توسط شورای امنیت رای مثبت داد.
از ظهور دوباره جنگ سرد تا پایان افسانه خودروسازی آلمان

*سرمایه گذاری انگلیس در چین – چاینا دیلی

سرمایه گذاری انگلیس در چین بهترین سود را برای این کشور در نیمه اول سال 2017 داشته است. برطبق آمار شرکت مورنینگ استار، سرمایه گذاری در چین 19 درصد سود برای سرمایه گذاران را داشته است.انگلیس علاوه بر چین در منطقه آسیا پاسیفیک نیز سرمایه گذاری کرده که سودی 15 درصدی در ماه ژوئن داشته است.
از ظهور دوباره جنگ سرد تا پایان افسانه خودروسازی آلمان

*پایان یک افسانه – اشپیگل
چطور دولت فدرال و شرکت های بزرگ شهرت آلمان به عنوان کشور سازنده خودرو را نابود کردند. دولت آلمان خود را تسلیم صنعت خودروسازی کرد که با رسوایی سوخت دیزل یا دیزل گیت روبروشد. سیاست های دولتی باعث شد تا شرکت ها با مسئولیت های سنگین روبرو شوند اما این روند تا کی ادامه خواهد داشت؟
 از ظهور دوباره جنگ سرد تا پایان افسانه خودروسازی آلمان


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار