کد خبر: ۴۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بانک مهر اقتصاد در دوره آموزشی همسفر تا بهشت، ویژه خانواده های همکاران استان خراسان رضوی کسب روزی حلال را موجب رضایت پروردگار متعال و مشتریان عنوان کرد.
کسب روزی حلال، رضایت پروردگار را به دنبال داردبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خراسان رضوی؛ حجت الاسلام شیخی _ مسئول نمایندگی ولی فقیه در بانک_ در این مراسم با استناد به آیات و روایات اسلامی خاطر نشان کرد: خانواده ها همواره باید با آگاهی و هوشیاری و الگو گزینی از زندگی معصومین و ائمه اطهار(ع) خود را  نسبت به دسیسه های دشمنان و انحرافات مصون نگه دارند.
وی در ادامه سخنان خود خطاب به حاضرین در جلسه اظهار داشت: دشمن برای ضربه زدن به جامعه اسلامی- ایرانی، بر تنزل اخلاقیات متمرکز شده است لذا خانواده ها باید با شناسایی مشکلات نسبت به مرتفع شدن آن هدفمند عمل کنند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بانک، آگاهی بخشی به خانواده ها بویژه زنان خانه دار را یکی از راه های مقابله با دشمنان دانست و ابراز داشت: این همایش ها در راستای آگاه سازی خانواده ها برگزار می شود لذا باید در راستای کیفی سازی و ارتقاء سطح آموزشی آن ها بکوشیم.
حجت الاسلام شیخی در پایان به اهمیت کسب روزی حلال برای خانواده ها اشاره کرد و ابراز داشت:  دوری از کم فروشی در ارائه خدمات به مشتریان و کسب درآمد مبتنی بر رعایت اصول بانکداری اسلامی، رضایت پروردگار متعال و مشتریان را به دنبال دارد.
در ادامه محمد صادقی – رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی - با اشاره به ضرورت آموزش 
خانواده ها گفت: ظهور تکنولوژی های نوین ارتباطی در عصر حاضر به همراه تحولاتی که در فضای مجازی به وجود آمده، بسیاری از کارکردهای خانواده را دچار اختلال نموده است.
گفتنی است در این دوره دو روزه که تحت عنوان همسفر تا بهشت برگزار شد؛ مباحثی در خصوص روابط زوجین، آسیب شناسی فضای مجازی و خانواده - چالش ها و تهدیدها، توسط کارشناسان و مشاورین حوزه خانواده برای کارکنان و همسران آنها تدریس شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: