کد خبر: ۴۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
فصلنامه علمی- پژوهشی پژوهشنامه بیمه ویژه بهار 1396 توسط انتشارات پژوهشکده بیمه به چاپ رسید.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه،یکصدوبیست و پنجمین شماره پژوهشنامه بیمه ویژه بهار 1396 منتشر شد. این نشریه حاوی 6 مقاله علمی است که چکیده آنها به زبان انگلیسی در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است .
بر پایه این گزارش در این شماره مقالاتی با عناوین ارائه چارچوبی برای ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شرکتهای بیمه با رویکرد تصمیم گیری چند شاخصه (روش پرامتی غنی شده) ،رابطه توانگری با متغیرهای مالی شرکت های بیمه، تحلیل وجود کژگزینی در بازار بیمه عمر ایران با استفاده از مدلهای لوجیت به چاپ رسیده است.
همچنین بیمه مسئولیت و خسارتهای وارده در فضای مجازی،مدل سازی پیش بینی رویگردانی مشتریان صنعت بیمه(مطالعه موردی)،بررسی تاثیر رهبری اصیل بر کسب مزیت رقابتی با تبیین نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی کارکنان از دیگر عناوین مقالات این نشریه است.
علاقه‌مندان براي تهیه این نشریه که به قیمت 10 هزار تومان عرضه شده است، می‌توانند به پژوهشکده بیمه واقع در سعادت‌آباد- میدان شهيد تهراني مقدم- خیابان سرو غربی نرسیده به میدان قیصر امین‌پور (شهرداری سابق)، پلاك 43 مراجعه نمايند. همچنين خريد مجازي از طريق مراجعه به آدرس http://bookstore.irc.ac.ir/ امكان پذير است.

نام:
ایمیل:
* نظر: