کد خبر: ۴۹۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
نمايندگان بانک اقتصادنوين در نخستين المپياد بانکي کشور در دو رشته به مقام قهرماني دست يافتند نمايندگان بانک اقتصادنوين در نخستين المپياد کارکنان بانک‌هاي کشور در دو رشته "حقوق بانکي" و "مبارزه با پول‌شويي" مقام اول را به خود اختصاص دادند.
نمايندگان بانک اقتصادنوين در دو رشته به مقام قهرماني دست يافتندبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، نخستين المپياد کارکنان بانک‌هاي خصوصي کشور با هدف شناسايي و کشف استعدادها و نخبگان کشور در حوزه مالي و بانکي برگزار شد و تيم‌ها و نفرات برتر آن مشخص شدند.
براساس نتايج اعلام شده از سوي کميسيون امور آموزشي بانک‌ها در المپياد کارکنان شبکه بانکي کشور، اعضاي تيم بانک اقتصادنوين موفق شدند مقام پنجم تيمي را در بين بانک‌ها و موسسات اعتباري خصوصي کسب کنند، ضمن اينکه نمايندگان اين بانک در دو رشته حقوق بانکي و مبارزه با پول‌شويي نيز به مقام قهرماني انفرادي دست يافتند.
در اين رقابت فاطمه خواجه‌پور از شعبه فلکه گاز شيراز در درس حقوق بانکي و معصومه محمدي از شعبه دارآباد در رشته مبارزه با پول‌شويي مقام اول را کسب کردند. 
مرحله نهايي اين المپياد پس از چندين ماه رقابت درون بانکي و انتخاب نفرات و استعدادهاي برتر شبکه بانکي با حضور نمايندگان بانک‌هاي اقتصادنوين، آينده، کارآفرين، پارسيان، خاورميانه، حکمت ايرانيان، گردشگري، مؤسسه اعتباري کوثر، مؤسسه اعتباري ملل، دي، انصار، سينا، ايران زمين و قوامين، 12 مرداد در دانشگاه صنعتي اميرکبير برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: