کد خبر: ۴۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون به منظور قدردانی از مقام و منزلت بانکداران، شغل تحویلداری را یکی از شریف‌ترین امور بانکداری دانست.
تحویلداری شریف‌ترین کار بانکداری استکریم میرزاخانی مدیر امور شعب، تجلیل از مقام ارزشمند بانکداران شعب را به‌عنوان خطوط اصلی خدمت‌رسانی شبکه بانکی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار دانست و دراین‌باره گفت: قدردانی از زحمات مستمر و تقدیر از مقام و منزلت والای مشاغل تحویلداری در شعب فرصت بسیار خوبی بود تا به مدیران و معاونین مدیریت شعب استان‌هاو مسئولین شعب نقش ارزنده و مسئولیت خطیر آن‌ها در برقراری تعامل مناسب و حسن برخورد با مشتریان یادآوری شود.
وی تلاش در جهت کاهش فاصله‌های سازمانی، تقویت هر چه‌بهتر انگیزه‌ها، اهتمام به همسویی با کارکنان شاغل در پست تحویلداری، شناخت و آگاهی هر چه بیشتر با مشکلات جاری این‌گونه مشاغل را از مهم‌ترین دلایل این هم‌اندیشی دانست و در ادامه افزود: ایجاد تحرک بنیادی در کل بدنه شعب، بالا بردن روحیه پرسنل، ارتقاء سطح کمی و کیفی عملکرد شعب و تأثیرگذاری و پاسخگویی به هنگام به مطالبات مشتریان از دیگر دلایل آن به شمار می‌آید.
میرزاخانی، همراهی و همکاری و نیز امکان تحقق برنامه‌های ابلاغی شعب را از نتایج برجسته این تعامل خواند و همچنین اضافه کرد: در طی آن، مدیران و معاونین مدیریت شعب استان‌هاومسئولین شعب به میزان یک ساعت در شعب تابعه به‌صورت جداگانه حضور یافته و نسبت به انجام وظایف بانکداری در پشت باجه‌ها اقدام نمودند.
مدیر امور شعب با اشاره به تأثیر عامل انسانی در بالا رفتن عملکرد، کارایی و حصول موفقیت‌های شعب، در این خصوص گفت: بدیهی است دستیابی به سایر اهداف و عناصر نیز منوط به نقش‌آفرینی متناسب با نیروی انسانی فعال در شغل بانکداری خواهد بود.

مدیر امور شعب، تجلیل از مقام ارزشمند بانکداران شعب را به‌عنوان خطوط اصلی خدمت‌رسانی شبکه بانکی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار دانست و دراین‌باره گفت: قدردانی از زحمات مستمر و تقدیر از مقام و منزلت والای مشاغل تحویلداری در شعب فرصت بسیار خوبی بود تا به مدیران و معاونین مدیریت شعب استان‌هاو مسئولین شعب نقش ارزنده و مسئولیت خطیر آن‌ها در برقراری تعامل مناسب و حسن برخورد با مشتریان یادآوری شود.
وی تلاش در جهت کاهش فاصله‌های سازمانی، تقویت هر چه‌بهتر انگیزه‌ها، اهتمام به همسویی با کارکنان شاغل در پست تحویلداری، شناخت و آگاهی هر چه بیشتر با مشکلات جاری این‌گونه مشاغل را از مهم‌ترین دلایل این هم‌اندیشی دانست و در ادامه افزود: ایجاد تحرک بنیادی در کل بدنه شعب، بالا بردن روحیه پرسنل، ارتقاء سطح کمی و کیفی عملکرد شعب و تأثیرگذاری و پاسخگویی به هنگام به مطالبات مشتریان از دیگر دلایل آن به شمار می‌آید.
میرزاخانی، همراهی و همکاری و نیز امکان تحقق برنامه‌های ابلاغی شعب را از نتایج برجسته این تعامل خواند و همچنین اضافه کرد: در طی آن، مدیران و معاونین مدیریت شعب استان‌هاومسئولین شعب به میزان یک ساعت در شعب تابعه به‌صورت جداگانه حضور یافته و نسبت به انجام وظایف بانکداری در پشت باجه‌ها اقدام نمودند.
مدیر امور شعب با اشاره به تأثیر عامل انسانی در بالا رفتن عملکرد، کارایی و حصول موفقیت‌های شعب، در این خصوص گفت: بدیهی است دستیابی به سایر اهداف و عناصر نیز منوط به نقش‌آفرینی متناسب با نیروی انسانی فعال در شغل بانکداری خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: