کد خبر: ۵۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهاي پرشور خدمتگزاري شهيدان بزرگ، رجايي و باهنر است.
پیام تبریک مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران به مناسبت هفته دولت و روز کارمندبی شک تمام مسئولان و مدیران می بایست با تأسي از ويژگي هاي والاي اخلاقي و رفتاري شهيدان رجايي و باهنر، آنان را الگوي هميشگي خود قرار داده و زمينه هاي رشد و پيشرفت و توسعه و سرافرازي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را فراهم آورند.
اینجانب و اعضای هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران ضمن تبريک هفته دولت، فرصت را غنيمت شمرده و روز چهارم شهريور ماه که به پاس تجليل از زحمات کارمندان عزيز به نام روز «كارمند» نام گذاري شده را به تمامي كاركنان پرتلاش در تمامي عرصه هاي مختلف اداري و اجرايي به ويژه كاركنان شبكه بانكي كشور و خاص همكاران عزيز بانك قرض الحسنه مهر ايران تبريك عرض نموده و از زحمات صادقانه آنها تشكر و قدر داني مي نماييم. تلاش خالصانه شما آينه وظيفه شناسي و پژواك دانايي و تعهد است. نتيجه بذر تلاش و كوشش شما، درخت اميدي است كه به بار مي نشيند و نويد بخش آينده اي پرنشاط زيبا است. درود بر همت بلند‌تان

نام:
ایمیل:
* نظر: