کد خبر: ۵۰۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
"در فضای بداخلاقی از این مسئله بسیار سوء استفاده شد"
رئیس فراکسیون امید به حاشیه ها درباره بحث ژن خوب واکنش نشان داد و در پاسخ یک خبرنگار گفت: به اندازه کافی در فضای مجازی افاضه فرمودند.
واکنش محمدرضا عارف به حاشیه های
محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره بحث ژن خوب که فرزندش مطرح کرده بود، اظهار داشت: نظر خاصی ندارم. به اندازه کافی در فضای مجازی افاضه فرمودند و فکر می‌کنم کافی است.
وی در مورد اینکه آیا در این زمینه به فرزندتان توصیه‌ای نکردید، ادامه داد: من همان توصیه‌ای را که به همه جوانان دارم به فرزند خودم هم می‌کنم حالا چقدر موثر باشد و یا چقدر نباشد نمی‌دانم.
رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه در فضای بداخلاقی از این مسئله بسیار سوء استفاده شد، تصریح کرد: به اندازه کافی درباره این موضوع بحث و سوء استفاده شده و می‌خواهید من چه نظری بدهم؟
وی گفت: فرزند من همیشه شاگرد ممتاز بوده و در هر مسابقه‌ای شرکت کرد اول شد و گفته من این را از پدر و مادرم که همواره در تحصیلاتشان شاگرد اول بودند به ارث برده‌ام اما از آن سوء استفاده شد.
نماینده مردم تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه فکر نمی‌کنید این اظهار نظر فرزند شما جامعه را طبقه بندی کرد و آثار منفی داشت؟ سکوت کرد و هیچ پاسخی نداد.
عارف همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا مسعود پزشکیان و محمود صادقی در هیأت رئیسه سال دوم فراکسیون امید حضور ندارند اظهار داشت: هر کسی علاقمند است کاندیدا می‌شود.
وی ادامه داد: آقای صادقی می‌خواست بیشتر وقتش را برای فراکسیون شفافیت که فراکسیون مهمی است بگذارد و آقای پزشکیان هم در هیأت رئیسه مجلس خیلی درگیر است و به همین دلیل در هیأت رئیسه جدید حضور ندارند.
رئیس فراکسیون امید در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی از اعضای فراکسیون امید این روزها گلایه‌هایی از فراکسیون مستقلین به جهت رأی ندادن به بی‌طرف، وزیر پیشنهادی نیرو و دیگر قضایای رأی اعتماد دارند نظر شما چیست، گفت: ما گله‌ای از فراکسیون‌های دیگر نداریم چراکه هر فراکسیونی بر اساس ساز و کار خودش عمل می‌کند و بدیهی است که ما هم بر اساس ساز و کار خودمان عمل کردیم و اگر در این جا گله‌ای هم باشد گله شخصی است.
عارف درباره شائبه وجود برخی زد و بند و باج‌خواهی در زمان رأی اعتماد تصریح کرد: انشالله که زد و بند و باج‌خواهی وجود نداشته و هر کسی بر اساس نظر و تکلیف سیاسی و ملی خودش رأی داده است.
نماینده مردم تهران درباره معرفی نشدن وزیر علوم همراه با دیگر وزرای کابینه جدید گفت: اگر وزیر علوم همراه با دیگر وزرا معرفی می‌شد بهتر بود تا سال تحصیلی با حضور وزیر آغاز می‌شد اما این اتفاق نیفتاد و انتظار می‌رود که هر چه سریعتر و بعد از تعطیلات مجلس وزیر علوم به مجلس معرفی شود.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نقشه راه فراکسیون امید در دوره جدید با توجه به انتقادهایی که از عملکردش می‌شود، چیست، اظهار داشت: اگر انسان فعالیت و کار کند، طبیعی است که مورد انتقاد هم قرار می‌گیرد و بهتر این است که کاری انجام نگیرد تا انتقادی هم نشود. عارف افزود: فراکسیون امید در همه صحنه‌ها حضوری مفید و تأثیرگذار داشته و علی رغم همه بحث‌هایی که می‌شود انسجام فراکسیون خیلی خوب است.
وی با بیان اینکه اعضای فراکسیون روز گذشته در رأی خود ثابت کردند که مسیر فراکسیون کاملا درست است، گفت: ما برای بهبود وضعیت فراکسیون جلسات داخلی خود را ادامه خواهیم داد تا فراکسیون جدی‌تر کار کند.
نماینده مردم تهران با بیان اینکه سال دوم، سال برنامه‌ای فراکسیون است، تصریح کرد: ما در این دوره می‌خواهیم برنامه‌های خود را باتوجه به اولویت‌های دولت و در چارچوب برنامه ششم در مجلس داشته باشیم و ان شاءالله پروژه‌های جدیدی را که مهمترین بخش آنها اقتصادی و اجتماعی است در مجلس پیگیری می‌کنیم.
عارف درباره شایعه ایجاد محدودیت برای خبرنگاران پارلمانی تأکید کرد: اگر در خانه مردم برای خبرنگاران محدودیت قائل شویم، در جاهای دیگر نمی‌توان توقع داشت که خبرنگاران حضوری جدی داشته باشند؛ امیدواریم هیئت رئیسه این مسئله را حل کند.


نام:
ایمیل:
* نظر: