کد خبر: ۵۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
مدير عامل بيمه آرمان گفت :براي نخستين بار در صنعت بيمه گام بزرگي با هدف نو آوري فناوري جديد براي نياز هاي صنعت بيمه برداشته که می تواند صنعت بیمه را متحول کند.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین عليرضا بيانيان در نشست خبری با بيان مطلب فوق افزود:اولين دوره ماراتن برنامه نويسي بيمه شهيد بهشتي به عنوان (BimeHTECh)  با حمايت بيمه آرمان و توسط شتابدهنده فارابی در راستاي حمايت از جوانان با ايده هاي نوين براي سرويس دهي با كيفيت بالاتر به مشتريان و تبديل آن به كسب و كار به مدت ٣روز از تاريخ ٢٦تا ٢٨مهرماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار مي شود.
وی ادامه داد: طبیعتا هر نوع نوآوری با مقاومت هایی در هر کسب و کاری مواجه می شود و هر ایده ای که بخواهد افکار کلاسیک را کنار گذاشته و خدماتی نوین ارائه دهد ممکن است با مشکلاتی مواجه شود. اما هدف ما این است که با حمایت از استارت‌آپ‌ها به آنها کمک کنیم تا ضمن گذر از این مرحله در ارائه خدماتی نوین در صنعت بیمه سرعت مناسب را داشته باشند.
بیانیان افزود: بیمه آرمان به عنوان بیمه ای که رویکردی نو را آغاز کرده در صدد است تا تحولی را در صنعت بیمه آغاز کند و در جهان نیز حرکت به این سمت و حضور استارت‌آپ‌ها در ارائه خدمات بیمه ای از سالها پیش آغاز شده است.
وی با بیان اینکه ارائه بسیاری از خدمات بیمه ای از جمله بیمه شخص ثالث همچنان به صورت کاغذی است گفت: فروش بیمه نامه شخص ثالث یکی از پرفروش ترین بیمه نامه های کشور است و یکی از اهداف ما این است که در حرکت نوین بیمه ای ارائه بیمه نامه کاغذی برای شخص ثالث حذف شود.
بیانیان خاطرنشان کرد: اگر از تمام جهات برنامه نویسی شود ورود استارت‌آپ‌ها به عرصه بیمه با اقبال همه مواجه می شود و باید گفت نمی توان جلوی تحول و جریان تکنولوژی را که در بسیاری از عرصه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی وارد شده اند را گرفت.
مدیرعامل بیمه آرمان به استارت‌آپ‌ها توصیه کرد جسارت لازم برای ورود به عرصه را داشته باشند و افزود: بازار انحصاری صنعت بیمه سالها در اختیار شرکت های بیمه ای بوده و استارت‌آپ‌ها باید تلاش کنند سهمی از این بازار کسب کنند.
وی ادامه داد: کسانی که افکار سنتی دارند مجبورند به مسیر تحول دیجیتالی بپیوندند.
در ادامه مينا صديق نوحي قائم مقام بيمه آرمان  با اشاره به اين كه بحث فناوري هاي نوين در دنيا و بازارهاي جهاني فعال شده است اضافه كرد: شركت نيز بر ان شده است تا اين فناوري و نو آوري را براي ارائه خدمات بهتر به مشتريان و بيمه گذاران از بابت پوششهاي متنوع و پرداخت خسارت ها در كشور توسعه دهد.
هادي رييس الذاكرين معاون فروش و بازاريابي و عضو هيات مديره بيمه آرمان نيز گفت:با توجه به اين كه وارد يك دوره جديد اقتصادي شدهايم كه بر اساس ٣اصل اقتصاد مبتني بر منابع طبيعي و اقتصاد مبتني بر بهره وري و نوآوري استوار است بايد به بحث استارت آپ ها و ايده هاي جديد ورود كنيم.
رييس الذاكرين با اشاره به اين كه ورود به حوزه استارت اپ ها ميتواند سهم سرانه و فرايند خدمات به بيمه گذاران را افزايش دهد.
وي افزود:بنا بر اين براي مدرنيته شدن بحث فروش ،بازاريابي،خسارت و صدورتعامل استارت اپ ها و شر كت هاي بيمه براي اين رويكرد بسيار تاثير گذار است.
در ادامه این نشست پویا کندری مدیر ماراتن برنامه نویسی بیمه و مدیراجرایی شتاب‌دهنده فارابی خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که از خروجی این رویداد استارت‌آپ‌های مناسبی بیرون آیند و گذشته از بحث فرهنگ سازی به دنبال آن هستیم که تیم های مناسبی انتخاب شوند تا بتوانند باانگیزه و اشتیاق وارد فعالیت شوند.
کندری خاطرنشان کرد: انتظار می رود 40 تیم به صورت 3 تا 5 نفره در این ماراتن ثبت نام کنند؛ تیم ها توسط دبیرخانه رویداد گزینش شده و از بین آنها تیم برتر برای شرکت در مسابقه انتخاب می شوند و اعضای تیم های شرکت کننده می توانند شامل برنامه نویسان ، کاربر و طراحان کاربری و ظاهری باشند.
مدیر اجرائی ماراتن برنامه نویسی بیمه تصریح کرد: به تیم های اول تا سوم به ترتیب 10،5 و 3 میلیون تومان جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت و همچنین تیم های برتر در این رویداد به دعوت شتاب‌دهنده فارابی و با حمایت بیمه آرمان فعالیت خود را دوره شتاب‌دهی ادامه خواهند داد و از سرمایه گذاری و حمایت بیمه آرمان بهره مند خواهند شد.
بر اساس این گزارش علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت بیمه www.bimehtech.com مراجعه کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: