کد خبر: ۵۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
طرح مشترک شرکت سهامی بیمه‌ملت و موسسه برگ‌زیتون (متعلق به مؤسسه عام‌المنفعه و صندوق سرمایه‌گذاری حامی مهربانو) به نام «بیمه کیمیای ملت» به مناسبت سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اجرایی می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از فرا رسانه ملی ،این طرح به منظور بهره‌مندی خانواده‌های ایرانی از مزایای بیمه زندگی اجرا می‌شود تا با شرایط ویژه و اختصاصی به‌عنوان پشتوانه‌ای مالی در دوران بازنشستگی و تأمین درآمدهای آینده ایشان، هزینه‌های تحصیل فرزندان، ازدواج، تهیه مسکن، درمان و نقدینگی مورد نیاز اعضای این خانواده‌ها را تامین کند.
در مرحله اول طرح «بیمه کیمیای ملت» به همت موسسه مهربانو، تعداد 110 هزارنفر از افراد معرفی شده، به صورت رایگان تحت پوشش یکساله بیمه حوادث (غرامت فوت، نقص عضو و از کارافتادگی دائم و هزینه‌های پزشکی ناشی از حوادث مشمول بیمه) قرار می‌گیرند.
همچنین این افراد با پرداخت روزانه یک هزار تومان تحت پوشش بیمه زندگی و سرمایه‌گذاری شرکت بیمه‌ملت به مدت 15 سال قرار خواهند گرفت. لازم به ذکر است که افراد تحت پوشش از پرداخت حق بیمه 5 سال پایانی بیمه‌نامه خود معاف خواهند بود و حق بیمه این 5 سال توسط موسسه برگ زیتون تضمین و به شرکت بیمه‌ملت پرداخت خواهد شد.
در این طرح، نیکوکاران نیز می‌توانند با هزینه‌ای اندک برای آینده نیازمندان جامعه سرمایه‌گذاری ‌کنند و خیرین به همت موسسه مهربانو از مزیت‌های ویژه‌ای نظیر بیمه رایگان آتش‌سوزی و تخفیف‌های اختصاصی سایر خدمات بیمه‌ای شرکت بیمه‌ملت بهره‌مند شوند. این خدمات شامل تخفیف 5 تا 25 درصدی در بیمه درمان خانواده، بیمه بدنه، بیمه مسافران خارج از کشور و بیمه مسئولیت است.
* مراحل ثبت‌نام : شهروندان، سازمان‌های مردم‌نهاد و موسسه‌های نیکوکاری، با ارسال عدد سال تولد به سامانه 3000701 یا تکمیل فرم درخواست از طریق سایت کیمیای ملت (www.bzkimia.ir) و یا با استفاده از نرم‌افزار تلفن همراه «برگ زیتون» ثبت‌نام اولیه را انجام دهند. پس از تأیید مشخصات و انجام مراحل احراز هویت، فرم پیشنهاد بیمه‌نامه زندگی اختصاصی صادر شده و با پرداخت اولین قسط، دریافت بیمه‌نامه زندگی و دسترسی به سامانه بیمه‌ملت میسر می‌شود و بیمه‌شدگان می‌توانند با پرداخت هر مرحله اقساط، بیمه‌نامه خود را از سامانه بیمه مرکزی و شرکت بیمه‌ملت استعلام کنند.
گفتنی است؛ موسسه‌های نیکوکاری و سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند از اول مهرماه سال‌جاری، به مدت یک‌ماه برای ثبت‌نام در طرح بیمه کیمیای ملت اقدام کنند. 
شایان ذکر است؛ طرح «بیمه کیمیای ملت» همه مردم ایران را شامل می‌شود و هر فرد می‌تواند با ارسال عدد سال تولد خود در این طرح ثبت‌نام کرده و با پرداختی بسیار اندک (روزی 1000 تومان)، «بیمه زندگی و سرمایه‌گذاری» را برای خود و خانواده‌اش خریداری کند و علاوه بر آن از مزایای دریافت کارت اعتباری، دریافت تسهیلات، بیمه رایگان آتش‌سوزی ساختمان و تخفیف‌های اختصاصی سایر خدمات بیمه‌ای شرکت بیمه‌ملت بهره‌مند شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: