کد خبر: ۵۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
۲فروند دیگر هواپیمای ATR72-600 خریداری شده توسط هما در تهران به ناوگان این شرکت پیوست تا همچون سایر هواپیماهای خریداری شده پس از برجام تحت پوشش بیمه ایران قرار گیرد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بیمه ایران، مدیر بیمه های کشتی، هواپیما و حمل کالای بیمه ایران گفت: بیمه نامه های صادر شده برای هواپیماهای جدید شرکت هما شامل بیمه مسئولیت سرنشینان، بیمه مسئولیت شخص ثالث و بیمه بدنه هواپیما می شود که کامل ترین نوع پوشش بیمه ای است.
مجید رحمتی با بیان اینکه بیمه‌ایران و هما قرارداد کلی برای بیمه هواپیماهای درحال پرواز و زمین گیر دارند، گفت: تمام هواپیماهای جدیدی که وارد ناوگان شرکت هما می‌شوند به طور خودکار تحت پوشش بیمه ایران قرار خواهند گرفت.
مدیر بیمه های کشتی، هواپیما و حمل کالای بیمه ایران خاطرنشان کرد: در صورتی که هر سرنشین دچار مصدومیت شود تمامی هزینه های پزشکی برعهده بیمه‌ایران خواهد بود.
رحمتی با بیان اینکه سقف بیمه مسئولیت پرواز هواپیماها در داخل از کشور با خارج از کشور متفاوت است، اظهار داشت: برخی از کشورهای خارجی برای فرود هواپیماها در فرودگاه های خود و براساس قوانین محلی پوششی تا سقف یک میلیارد دلار را مطالبه می‌کنند و بیمه نامه صادر شده برای هواپیماهای هما نیز به گونه ای است که در سخت گیرترین کشورها امکان فرود دارند.
تاکنون ۳ فروند هواپیمای ایرباس و ۴ فروند هواپیمای ATR۷۲ سری ۶۰۰ وارد کشور شده و با ورود این دو فروند هواپیما، هشتمین و نهمین هواپیمای برجامی وارد کشور شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: