کد خبر: ۵۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
از سقوط پایتخت داعش تا اعلام هشدار در انگلیس؛
تجارت آنلاین: سقوط پایتخت داعش به دست نیروهای سوری، غیبت اتحادیه اروپا از بحران کاتالونیا، افزایش سطح تهدید حملات تروریستی در انگلیس و تمرکز چین به عمیق تر کردن اصلاحات از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز چهارشنبه دنیا هستند.
*سقوط پایتخت داعش به دست نیروهای سوری – فایننشال تایمز
نیروهای کرد دموکرات سوری با پیروزی بر تروریست های داعش شهر رقه پایتخت این گروه تروریستی در سوریه را آزاد کردند.نیروهای سوری اکنون درحال پاک سازی شهر رقه از مین و تروریست های پنهان شده هستند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*غیبت اتحادیه اروپا از بحران کاتالونیا – نیویورک تایمز
درحالی که اسپانیا درگیر بحران رای استقلال کاتالونیاست، مادرید درچالش برای حفظ کنترل موقعیت است اما بسیاری این پرسش را مطرح می کنند که اتحادیه اروپا در این بحران کجاست؟ مقامات اتحادیه اروپا اگرچه جلسه ای برای آرام کردن تنش در پشت درهای بسته داشتند اما می توانستند پیش از همه پرسی بین بارسلون ومادرید مذاکراتی را برقرار کنند. کاتالونیا از آخرین چالش های اتحادیه اروپا با پوپولیسم است جنگی که به نظر اتحادیه اروپا بازنده اش است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*افزایش سطح تهدید حملات تروریستی در انگلیس – گاردین
سازمان امنیتی انگلیس MI5 اعلام کرد که تهدید حملات تروریستی در این کشور به بالاترین سطح خود رسیده است. این سازمان از افزایش قابل توجه در تهدیدهای گروه های افراطی به معنی اجتناب ناپذیربودن حملات ترویستی است.پس از چهار حمله تروریستی داعش در انگلیس سازمان امنیت این کشور تحت فشار زیادی برای خنثی کردن حملات تروریستی است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*تمرکز چین به عمیق تر کردن اصلاحات – چاینا دیلی
با شروع نوزدهمین کنگره حزب خلق چین ، مقامات این حزب از تلاش برای عمقیت تر کردن اصلاحات در کشور صحبت کردند.این کنگره با حضور شی جینپینگ رئیس جمهور چین آغاز شد. کنگره خلق در گزارش خود وعده زندگی بهتر را به مردم داد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار