کد خبر: ۵۲۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی:
معاون حقوقی وامور مجلس سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه بیش از ٤٢ میلیون نفر در کشور تحت پوشش خدمات این سازمان هستند ، گفت هم اکنون بالغ بر سه میلیون و ٢٠٠ هزار مستمری بگیر و بازنشسته از این سازمان خدمات دریافت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی؛ تاج الدین در جلسه شورای هماهنگی تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی همواره وبه صورت پیوسته برای تامین امنیت اجتماعی بیمه شدگان تلاش می کند ، افزود : متاسفانه در ادوار گذشته این ،سازمان مورد جفا قرار  گرفت ، تا آنجا که دست مایه برخوردهای جناحی واقع شد .

وی به ظرفیت های گسترده سازمان تامین اجتماعی در عرصه های مختلف بیمه ای ، درمانی و اقتصادی اشاره کرد و ادامه داد : اعتلای بیش از پیش سازمان تامین اجتماعی در گرو هم افزایی بین اجزای مختلف آن است .

تاج الدین به اقدامات سازمان تامین اجتماعی طی دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت : بر اساس آمار های موجود در چهار ساله دولت یازدهم به اندازه یک دهه قبل درعرصه تجهیز،بهینه سازی وگسترش و توسعه و فضای درمانی در کشور ، فعالیت انجام شد .

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه هم اکنون این سازمان ماهانه بالغ بر ٦ هزار میلیارد تومان صرف تجهیز منابع در کشور می کند ، اظهار کرد : متاسفانه ظرفیت سازمان تامین اجتماعی چنانکه باید ، شناخته نشده است .

وی به تشکیل شوراهای هماهنگی تامین اجتماعی در استان ها اشاره کرد و افزود : هدف از راه اندازی این شورا ها که اعضای آن متشکل از مدیران و اعضای تامین اجتماعی در عرصه های مختلف است ، شناساندن ظرفیت های سازمان و هماهنگی اجزا آن با یکدیگر است .

تاج الدین تصریح کرد : همه باید به سمت خدمت گزاری صادقانه تر ، شفاف تر و پاسخگویی مناسب تر به مخاطبان حرکت کنیم چرا که این مولفه ها جزو اصول و راهبرد های اولیه سازمان تامین اجتماعی است .

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه این سازمان ، نیروی انسانی آن است ، گفت : شورای هماهنگی استانها می تواند بستری برای پرداختن به چالش ها و فرصت های پیش روی سازمان باشد و از این جهت کمک کار موثری برای مدیریت عالی سازمان است.

درادامه جلسه مدیران حوزه های بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی استان زنجان و همچنین مدیر شعب بانک رفاه کارگران و مسئول حسابرسی تامین اجتماعی به بیان گزارشی از وضعیت خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش تامین اجتماعی پرداختند.
نام:
ایمیل:
* نظر: