کد خبر: ۵۳۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
بلوک شرق و غرب پشت میز مذاکره!
تجارت آنلاین: نقطه ای تازه در تاریخ روابط چین و آمریکا، پیشنهاد 2 میلیارد دلاری انگلیس به عرضه سهام آرامکو، تجار انگلیسی خواستار توافق سریع برگزیت و تاخیر طرح کاهش مالیاتی ترامپ توسط جمهوری خواهان از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز شنبه دنیا هستند.
*نقطه ای تازه در تاریخ روابط چین و آمریکا – چاینا دیلی
شی جینپینگ رئیس جمهور چین و همتای آمریکایی اش دونالد ترامپ دیداری سازنده بایکدیگر داشتند . دونالد ترامپ در دیدار با شی جینپینگ اعلام کرد که دونفر درباره افزایش روابط دوجانبه تجاری به توافق رسیدند و درباره تنش در شبه جزیره کره صحبت کردند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*پیشنهاد 2 میلیارد دلاری انگلیس به عرضه سهام آرامکو – فایننشال تایمز
دولت انگلیس قصد دارد در راستای عرضه اولیه سهام آرامکو در بورس لندن وام ضمانتی ۲ میلیارد دلاری به عربستان ارائه دهد. عربستان سال آینده میلادی 5 درصد کل سهام شرکت نفت دولتی آرامکوی این کشور را در بازارهای جهانی عرضه می کند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*تجار انگلیسی خواستار توافق سریع برگزیت - گاردین
رهبران تجاری انگلیسی و اروپایی از" ترزا می" نخست وزیر انگلیس درخواست کردند تا هرچه سریع تر توافق انتقالی برگزیت را به دست آورد. روئسای بانک مرکزی انگلستان و همتایان اروپایی از فرانسه، آلمان و ایتالیا در دیدار با نخست وزیر بریتانیا خواستار تلاش برای رسیدن هرچه سریعتر به توافق درباره چگونگی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا شدند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

* تاخیر طرح کاهش مالیاتی ترامپ توسط جمهوریخواهان - نیویورک تایمز
نمایندگان جمهوریخواه  مجلس سنا طرح قانون کاهش مالیات برای شرکت های بزرگ را که از سوی دولت ترامپ ارائه شده بود تا یکسال به تاخیر انداختند. این تاخیر نشانگر فشار رقابتی شدید بین نمایندگان درباره کاهش مالیات برای شرکت هاست. با اعلام این خبر معاملات  بازار بورس با کاهش روبرو شد. برطبق برنامه مالیاتی ترامپ مالیات شرکت‌ها از ۳۵ درصد به ۲۰ درصد کاهش خواهد یافت.  
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار