کد خبر: ۵۳۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
هیات مدیره و کارکنان بیمه حکمت در پیامی ، وقوع زمین لرزه غرب کشور را تسلیت گفتند .


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه حکمت ، هیات مدیره و کارکنان بیمه حکمت در پیامی ، وقوع زمین لرزه غرب کشور را تسلیت گفتند . در متن پیام آمده است :بسمه تعالی، وقوع حادثه غم بار زمین لرزه در غرب کشور که باعث جان باختن و مصدومیت جمعی از مردم عزیز این خطه و همچنین تعدادی از سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران (سهامداراصلی شرکت بیمه حکمت صبا) که در طول امداد رسانی به زلزله زدگان به درجه رفیع شهادت نایل گشته اند موجبات تاثر و تالم شرکت بیمه حکمت صبا را فراهم نمود.
غرب کشور همواره در خط مقدم سختی ها و دشواری ها بوده است و از تمامی ناگواری ها و مصیبت ها سر بلند و سرزنده به لطف ایزد منان برخواسته است، لذا خانواده حکمت صبا(بزرگترین شرکت بیمه ای از لحاظ تعداد سهامدار حقیقی) ضمن عرض تسلیت این حادثه مصیبت بار در فاصله اندکی از اربعین حسینی به ملت شریف ایران به ویژه مردم غیور غرب کشور، کرمانشاه، ایلام، کردستان و خانواده های مصیبت دیده طلب شفای عاجل مصدومان، از خداوند متعال صبر و شکیبایی برای تحمل این مصیبت و کاهش آلام خسارت دیدگان مسئلت می نماید.
شرکت بیمه حکمت صبا در راستای اهداف و برنامه های بشر دوستانه، بخشی از بودجه تبلیغاتی سالانه خویش را برای حمایت و همدردی به هم نوعان و مردم آسیب دیده تقدیم می نماید.

نام:
ایمیل:
* نظر: