کد خبر: ۵۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
در سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با نظر هیات داوران جشنواره جناب آقای مهندس پوری حسینی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان خصوصی سازی به عنوان مدیر ارشد ارتباطات گستر انتخاب شدو لوح سپاس خود را از انجمن جهانی روابط عمومی و انجمن تخصصی روابط عمومی ایران و هیات داوران دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ پوری حسینی در سیزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی گفت: موفقیت سازمانها و ادارات در گرو استفاده از پتانسیل روابط عمومی‌ها است و بدون شک توفیق و استفاده از کارکردهای روابط عمومی به موفقیت سازمانها و ادارات می انجامد.
وی اضافه کرد: یک روابط عمومی موفق الزاما سازمان موفقی را بدنبال نخواهد داشت ولی قطعا یک سازمان موفق دارای روابط عمومی موفق و قوی با کارکردهای حرفه ای و تخصصی می باشد.
رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: شاید یکی از مشکلات ما در کشور اعتماد کم افکار عمومی به خبرهای منتشر شده و اطلاعیه‌های شرکتها و سازمانها است که به صورت رسمی اعلام می شوند. ای کاش می توانستیم مجموعه فرایندها و فعالیتها را به جایی برسانیم که خبررسانی و انتشار اطلاعیه ها با اعتماد و اقبال بیشتری از سوی جامعه روبرو شود.
وی اذعان داشت: امیدوارم تلاش ها به جایی برسد که با استفاده از پتانسیل این چنین همایش‌ها، سمینارها و دوره های مختلف شرایطی بوجود آید تا مردم به خبرهای منتشر شده اعتماد بیشتری داشته باشند که برای رسیدن به این هدف باید راهکارهای زیادی را پیدا کنیم و آسیب شناسی مناسبی در این زمینه داشته باشم.
پوری حسینی در ادامه با بیان این که در زمینه خصوصی سازی و واگذاری شرکتهای دولتی با اظهار نظرها و برداشتهای نادرستی توسط افکار عمومی با عملکرد این سازمان مواجه هستیم اظهار داشت: امیدواریم در آینده به شرایطی برسیم که دولت کوچک شود که بر این اساس با عزم زیاد و نیز از پتانسیل رسانه ها می توانیم به این اهداف برسم.
گفتنی است در سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با نظر هیات داوران جشنواره جناب آقای مهندس پوری حسینی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان خصوصی سازی به عنوان مدیر ارشد ارتباطات گستر انتخاب شد و لوح سپاس خود را از انجمن جهانی روابط عمومی و انجمن متخصصان روابط عمومی ایران و هیات داوران دریافت کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: