کد خبر: ۵۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
از سقوط قیمت سهام در چین تا تسلط یک ژنرال بر نفت ونزوئلا
تجارت آنلاین: چالش های بیشتر سنای آمریکا برای تایید لایحه مالیاتی، انتخاب یک ژنرال ونزوئلایی برای کنترل نفت، نسخه آفریقایی ماکرون و کاهش معاملات بورسی جهان با سقوط قیمت سهام چین از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز سه شنبه دنیا هستند.
*چالش های بیشتر سنای آمریکا برای تایید لایحه مالیاتی – وال استریت ژورنال
نمایندگان جمهوریخواه مجلس سنای آمریکا هنوز درحال مذاکره برای تایید طرح مالیاتی دولت ترامپ هستند.درعین حال اختلاف میان جمهوریخواهان درباره نقش شرکت های بزرگ درپرداخت مالیات باعث شده تا چالش برای جمع آوری رای کافی برای تایید این طرح ایجاد شود.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*انتخاب یک ژنرال ونزوئلایی برای کنترل نفت – نیویورک تایمز
انتخاب یک ژنرال به ریاست شرکت نفت ملی ونزوئلا باعث شده بسیاری این عملکرد نیکولا مادورو رئیس جمهور کشور را تلاشی برای کنترل بیشتر بر صنعت نفت بدانند. کشور ونزوئلا به دلیل پایین بودن قیمت نفت با بحران غذا و کمبود دارو روبروست.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*نسخه آفریقایی ماکرون – لیبراسیون
امانوئل ماکرون برای عمیقتر کردن روابط آفریقا و فرانسه به کشورهای این قاره سفر می کند. سفر ماکرون به آفریقا با انجام سخنرانی در میان جوانان آفریقایی در بورکینافاسو آغاز می‌شود و در ادامه وی برای شرکت در اجلاس اتحادیه اروپا-آفریقا به ابیجان در ساحل عاج می‌رود. این سفر درحالی رخ می دهد که مهاجران‌ آفریقایی به عنوان برده در لیبی فروخته می شوند.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*کاهش معاملات بورسی جهان با سقوط قیمت سهام چین -  گاردین
معاملات جهانی بورس با سقوط نرخ سهام چین و فروش گسترده سهام کره جنوبی با کاهش همراه بود. این درحالی بود که بازار پول دیجیتال یا بیت کوین با رشد قابل توجهی همراه بود. بازارهای بورس جهانی همچنین باتوجه به رویدادهای سیاسی رویکرد آهسته داشتند. با افزایش خوشبینی به تشکیل ائتلاف در آلمان ارزش یورو دربرابر دلار آمریکا به بالاترین سطح خود در دو ماه اخیر رسید.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار